1

Onderwerp: Boetseer pogingen

Gisteravond en vanavond stond bij mij in het teken van boetseren. Ik kreeg van een collega een vraag voor een spiderman taart. Nu is spiderman niet echt mijn ding en ik had dus geen idee hoe dat aan te pakken behalve een taart met een zwart web. Ik heb dus zitten zoeken naar plaatjes en zitten twijfelen tussen puzzelen of boetseren. Toch maar gekozen voor boetseren. Laptop voor mijn neus met een plaatje en dan maar aan de slag. Ik weet niet zo goed of ik tevreden ben en of het goed gelukt is dus graag jullie eerlijke mening of deze spiderman boetseer pop lijkt en goed genoeg is voor op een opdracht taart. Hij ligt nu nog te drogen :)

http://i92.photobucket.com/albums/l37/sweetgirllinda/spiderman2.jpg

http://i92.photobucket.com/albums/l37/sweetgirllinda/spiderman.jpg

Ook ben ik aan de stoei gister geweest met het maken van konijn. 1 van winnie de pooh zijn vriendjes. Ik wil er nog meer maken en die vormen tot een leuke verjaardagstaart. Ook hier graag jullie mening:

http://i92.photobucket.com/albums/l37/sweetgirllinda/konijn.jpg

Ik ben blij dat ik maandag naar wendy ga want heb echt nog een hoop te leren. Toch ben ik verrast hoe leuk ik boetseren wel niet vind. Vroeger met klei vond ik er niets aan maar nu met marsepein heb ik er echt lol in. Nu nog het lijkend zien te krijgen hahaha

2

Re: Boetseer pogingen

Ik vind hem wel lijken en mijn zoon ook,
die nl. spiderman fan, haha

Groetjes Marlies.

3

Haha! Spidey is echt supercool zo op die glazen deksel :D Ik vind hetm erg goed gelukt!

Konijn is ook goed gelukt.

4

Wauw, ik ben jaloers op je boetseertalenten!!
Dat konijn lijkt sprekend!!!

Spiderman zou ik iets meer billen geven en zijn kin iets spitser maken (dat gezicht is op de tekeningen iets spitser bij de kin) Maar nogmaals ik doe het je niet na. Ik mag morgenavond een spiderman maken maar dat wordt een puzzelspiderke! ;)

5

Nathalie schreef:

Spiderman zou ik iets meer billen geven en zijn kin iets spitser maken (dat gezicht is op de tekeningen iets spitser bij de kin) Maar nogmaals ik doe het je niet na. Ik mag morgenavond een spiderman maken maar dat wordt een puzzelspiderke! ;)

ik zag wat je bedoelde met de kin dus heb gelijk even aangepast..enkel die billen lukt niet meer...geen botox in huis ben ik bang hahahaha

en ik ben zeker geen boetseertalent hoor....heb enkel nog nooit gepuzzeld en dat lijkt me zo eng dat ik vaak toch weer ga voor het boetseren hahaha. ben benieuwd naar je spiderman creatie van morgen. wel even showen hoor

6

wow ik vind ze super, ind wat nathalie al zei haha kontje mag ie wel hebben.
en ik doe het je ook echt niet na

Groetjes Inge

7

Nou ik vind het kunstig hoor,moet er ook eens aan proberen want lijkt me echt super ! Dus met een voorbeeldje ga je aan de slag,en plak je dat aan elkaar of zet je er prikker tussen ofzo,heb werkelijk geen idee?!

8

Sweetgirl schreef:

enkel die billen lukt niet meer...geen botox in huis ben ik bang hahahaha

Ik kan wel aan wat shotjes botox komen maar Lelystad is zo ver weg :lol: :lol:
Of je moet hem langs Scheveningen sturen bij Conny *)

9

Nathalie schreef:

Ik kan wel aan wat shotjes botox komen maar Lelystad is zo ver weg :lol: :lol:
Of je moet hem langs Scheveningen sturen bij Conny *)

:lol: :lol:

10 Laatst bewerkt door nnicole1234 (06-02-2008 22:01)

Ok eerlijk...

Om te beginnen vind ik spiderman heel knap gemaakt, doe het je denk ik niet na.
Je voelt 'm al aankomen...voor een jongen tot een jaar of 5 is ie ook geweldig denk ik maar ik denk dat een ouder kind 'm minder stoer vind.
Hij lijkt namelijk wat lief, misschien doordat zijn hoofd zo mooi rond is of misschien door wat anders. Ik kan het niet echt zeggen.

Je konijn vind ik helemaal geweldig..die is echt SUPER en mijn EERLIJKE MENINING is: niks meer aan doen, helemaal TOP :Y

11

Ik vindt ze allebei heel erg knap gemaakt zeg! Helemaal te gek!

Groetjes Tweety!

12

super geboetseerd zeg. Die konijn is sprekend.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

13

Ik vind het heel goed gedaan. Die konijn helemaal. Ik heb zelf geprobeerd om stampertje te boetseren, maar daar waag ik me niet nog eens aan (zonder workshop)

Roosje

14

nnicole1234 schreef:

Ok eerlijk...

Om te beginnen vind ik spiderman heel knap gemaakt, doe het je denk ik niet na.
Je voelt 'm al aankomen...voor een jongen tot een jaar of 5 is ie ook geweldig denk ik maar ik denk dat een ouder kind 'm minder stoer vind.
Hij lijkt namelijk wat lief, misschien doordat zijn hoofd zo mooi rond is of misschien door wat anders. Ik kan het niet echt zeggen.

bedankt voor je eerlijke mening. je kan denk ik wel zien dat spiderman niet echt mijn ding is..ik doe liever winnie de poeh en beren en yoshi hahaha
ik vind hem ook wat liefjes...gelukkig is de persoon in kwestie net 4 :lol:.

Voor iemand die als de dood is voor boetseren (ikke dus), zijn ze allebei super.  Ik moet eerlijk bekennen dat voor mij ook Konijn de voorkeur heeft (heb gelukkig 2 meiden thuis, dus ik maak alleen maar dingen met een hoog knuffelgehalte).  Maar Spiderman is (zelfs zonder kont) heel erg knap geboetseerd.

16

Ik vind ze allebei goed gelukt!! Ben benieuwd naar de taarten waar ze op mogen prijken!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

17

Ik vind ze prachtig. Helaas heb ik geen boetseertalent, ik vind het erg lastig hoor!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

18 Laatst bewerkt door rianne1970 (07-02-2008 09:44)

goede pogingen hoor.......whahaha nee mens ben je gek ze zijn super :D :D
Dat konijn is helemaal geweldig en spinnemans is ook zonderkontje een held hoor :D

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

19

Je konijn is helemaal gelijkend en Spiderman ziet er ook prima uit. Wat zoekt hij onder dat schaaltje? Spinnen?:lol:

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

20

Goed gelukt allebei :Y

Je konijn is in ieder gaval perfect,echt niks meer aan doen!!!

22

spiderman is onmiskenbaar spiderman. Ik zie iets aan zn ogen, maar ik weet niet wat...zijn die normaal niet zwart? Die doen iets anders aan dan ik in mn hoofd heb.
Maar..ik vind het spiderman, en niets anders dan dat!!! NIks meer aan doen dus!

Tja..en konijn...da;s konijn. En hoewel ie nogal een knorrig is tegen Pooh en zn vriendjes, en wel es de baas wil spelen, is deze prachtig......
Ik kan bijna niet geloven dat je die geboetseerd hebt...........

23

ik vind ze echt super goed gelukt!

24

Jeeeeemig... wanneer starten je workshops, zei je??? :lol: ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

25

Ik wil konijn! Ik wil konijn! Ik wil konijn! Wat een topper!

Greetz Miranda

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!