1

Onderwerp: Taarten update :-)

Hoi allemaal, het is alweer een tijdje terug dat ik hier was met mijn taartjes of om te reageren, gisteren en zondag voor het eerst weer op wat gereageerd, het lukte daarvoor gewoonweg niet. (behoorlijk) Ziek geweest, mijn oma die overleden is (nu 2 weken geleden) en Julio en ook mijn verjaardag nog tussendoor, geen puf en energie over... helaas! :-(
Dit zijn de taarten van de laatste maand, het hart met roosjes was voor de crematie van mijn oma, ik kon daar zelf helaas niet bij zijn (lichamelijk te zwaar om daar heen te gaan voor me), wel heel verdrietig dus maar de roosjes waren een goeie "therapie", heb er dan ook een hele bak van over ;), en ook fijn het idee dat al mijn familie daar was met de taart!
Het geboortetaartje is voor Noah, mijn neefje, die in december geboren is, toen lukte het ook even niet taarten maken, maar nu hebben we hem gegeven voor mijn broer zijn verjaardag ;) :-D
De Cars stapeltaart was van afgelopen weekend, eigenlijk veel te veel maar gelukkig heeft Julio de Bliksem McQueen geboetseerd (heel wat uurtjes bezig geweest zeg...) en met alles geholpen, Tom Poes zou zeggen het L&J-team is weer bezig geweest! :-D Weinig anders trouwens aan de stapeltaart dan hier (of ergens anders op het web ;) al verschenen is, alleen de cactussen zijn veelsoortig ;) :lol:

Allemaal bedank weer voor het kijken, hier komen ze:
Rose Garden voor mijn lieve oma
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QJHJE8XT.jpg

Knuffels voor Noah
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4UJ4RQ46.jpg

Cars stapeltaart
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CAQI33US.jpg

close-up van Bliksem staat in mijn album :-)

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

2

Re: Taarten update :-)

Hele mooie taarten,je roosjes zijn zp lief.
De beestenboel is leuk en de cars taart ook heel gaaf,julio heeft bliksem heel goed geboetseerd,top.
Nog veel sterkte met alles.

groetjes,natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

3

Hey Lara, allereerst gecondoleerd met het verlies van je oma. Heel jammer dat je er niet bij kon zijn, maar de taart maakt een klein beetje goed. Ik vind het een hele mooie taart, gemaakt met liefde, zie je zo. Oma heeft vanuit de hemel beide duimen opgestoken hoor!

De knuffeltjes zijn leuk! Geweldig, die giraffe staat zo mooi rechtop!
Je cars is natuurlijk ook helemaal top, mooi logo, mooie auto, gave cactussen. Je maakt dan geen 10 taarten in een week, maar de taarten die je maakt zijn echt zo mooi!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Ik vind ze allemaal even mooi. Wat een lief gebaar, dat mooie hart voor je oma.
En die knuffels voor Noah, heel schattig. En Cars ook al zo mooi (hele mooie heledere kleuren).

Groetjes, Sylvia

5

Wat een mooie taarten!

Heel veel sterkte met het verlies van je oma, je hebt een mooie taart gemaakt met die roosjes.

6

Prachtige taarten!
De taart voor je oma valt meteen op, wat een bijzondere taart.
Heel veel sterkte met het verlies en je gezondheid.

7

Lara meid wat een geweldige productie ondanks je gezondheid!
Wat een prachtige taart voor je oma meid. Heel veel sterkte met de verlies van oma, hoop dat je alles een plek in je hart kan geven.
Nu maar even bijkomen meid.

Groetjes Tweety!

8

ook hier val ik weer even stil, wat een prachtexemplaren....

gecondoleerd met het verlies van je oma, en sterkte met het verwerken ervan.

greetsz Kitty

er is altijd wel een reden voor taart

9

Wat een prachtige taarten zeg !!!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

10

Oh Lara wat een prachtige taarten! Wat fijn dat je zo'n mooie taart voor je oma hebt kunnen maken, ik kan me voorstellen dat je daar troost uit kan putten om daar mee bezig te zijn, dat had ik zelf ook toen ik met de petit fours voor mijn vader bezig was. Veel sterkte met het verlies van je oma!

Je knuffeltaart & je stapeltaart zijn ook weer pláátjes!

Ik hoop voor je dat het snel weer steeds een beetje beter met je mag gaan en dat je  regelmatig energie genoeg hebt voor je taartjes!!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11

Lara (en Julio) gecondoleerd met het verlies van je Oma! Wat heb je een prachtige taart gemaakt voor haar!

Ook je andere taarten zijn weer een plaatje!

12

Allereerst gecondoleerd met je oma. Je hebt een prachtig hart voor haar gemaakt

Beide andere taarten zijn ook heel erg mooi, de knuffels zijn super geboetseerd en Bliksem trouwens ook. Toch handig (en leuk) als je er samen wat van kan :).
Sterkte met je gezondheid!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

13

wat een geweldige taarten. fijn ook dat je er troost uit kan putten door ermee bezig te zijn.

hoe heb je trouwens die giraffe zo gekregen dat die rechtop bleef staan?

14

Ach wat verdrietig om Oma te verliezen en er dan ook niet eens bij te kunnen zijn omdat je zo ziek bent. Gecondoleerd met het verlies van oma en hopleijk word je zelf snel een stuk sterker!

je taarten zijn weer prachtig zoals altijd! Je roosjes zijn natuurlijk extra mooi met de gedachte erachter. Ben helemaal weg van je geboortetaart! Die ga ik echt opslaan in mijn favorieten hoor, prachtig!
ja en cras is weer schitterend op deze manier.

15

Wauw wat een geweldige taarten heb je weer gemaakt. Zoveel respect voor je dat je altijd maar de mooiste creaties tovert!!! Die knuffels, prachtig, die giraffe, hoe durf je het? Ik zou daar echt nooit aan durven beginnen. Heel knap!!

Beterschap en sterkte
x

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

16

Hoi Lara,
Allereerst gecondoleerd met het verlies van je oma.
Wat een prachtige taarten heb je gemaakt zeg vooral die babytaart vind ik een snoepie!!!! Ik ga zeker een paar van je ideeen "lenen"
Doe maar lekker rustig aan het word tijd dat het weer lente word dan krijgen we weer wat energie van de zon ;)

Pluk de dag!

17

Ooo Lara wat een mooie taarten hebben jullie weer gemaakt en dat in zo'n roerige tijd!!

Heel veel sterkte met alles!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

18

Lara heel veel sterkte gewenst ,..ondanks het verdriet heb je weer prachttaarten neer gezet!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

19

Wat een prachtige taarten! Gecondoleerd met het verlies van je oma, veel sterkte toegewenst!

20

Oh Lara,

Allereest nog gecondoleerd met het verlies van je oma, wat erg voor je dat je er niet bij kon zijn maar je hebt een hele mooie bijdrage geleverd aan een stukje troost voor de familie. Je rosegarden taart is prachtig !!!

En de andere taarten ook zoals we van jou onderhand gewend zijn;)

Groetjes Nicole
Fijn dat je weer een beetje beter bent want we missen je wel hoor :Y

21

Dit grijpt me weer enorm aan. Wat voor verhalen dr 8er sommige taarten zitten. Ben vandaag beetje emotioneel.
Ontzettend mooie taarten.

Gecondoleerd met jullie grote verlies en heel veel sterkte toegewenst.

Groet van Marianne

22 Laatst bewerkt door mascha (06-02-2008 15:57)

Jaaa :thumb: :Y
En nu weer rustigjes aan he? :P

Oh ja, je cactussen zien er z

Mijn website: Presentaart

23

Ondanks alles hebben jullie weer prachtige creaties gemaakt! Heerlijk zo'n schat van een man om op terug te kunnen vallen. Doe je heel rustig aan! Heel veel sterkte met je gezondheid en het verwerken van jullie verlies

24

Wat een prachtige taarten heb je afgeleverd, terwijl je niet eens lekker in je vel zit. Petje af !

Groet, Jolanda

Gecondoleerd met het overlijden van je oma,en je hebt het maar weer druk gehad ondanks dat je niet fit was!!!
Hele mooie taarten!!!Dat hart voor je oma vind ik wel heel erg speciaal!!!