Onderwerp: Taarten update :-)
Hoi allemaal, het is alweer een tijdje terug dat ik hier was met mijn taartjes of om te reageren, gisteren en zondag voor het eerst weer op wat gereageerd, het lukte daarvoor gewoonweg niet. (behoorlijk) Ziek geweest, mijn oma die overleden is (nu 2 weken geleden) en Julio en ook mijn verjaardag nog tussendoor, geen puf en energie over... helaas! :-(
Dit zijn de taarten van de laatste maand, het hart met roosjes was voor de crematie van mijn oma, ik kon daar zelf helaas niet bij zijn (lichamelijk te zwaar om daar heen te gaan voor me), wel heel verdrietig dus maar de roosjes waren een goeie "therapie", heb er dan ook een hele bak van over
, en ook fijn het idee dat al mijn familie daar was met de taart!
Het geboortetaartje is voor Noah, mijn neefje, die in december geboren is, toen lukte het ook even niet taarten maken, maar nu hebben we hem gegeven voor mijn broer zijn verjaardag
:-D
De Cars stapeltaart was van afgelopen weekend, eigenlijk veel te veel maar gelukkig heeft Julio de Bliksem McQueen geboetseerd (heel wat uurtjes bezig geweest zeg...) en met alles geholpen, Tom Poes zou zeggen het L&J-team is weer bezig geweest! :-D Weinig anders trouwens aan de stapeltaart dan hier (of ergens anders op het web
al verschenen is, alleen de cactussen zijn veelsoortig

Allemaal bedank weer voor het kijken, hier komen ze:
Rose Garden voor mijn lieve oma
Knuffels voor Noah
Cars stapeltaart
close-up van Bliksem staat in mijn album :-)
.