Onderwerp: reliefmatje
Hallo,
Ik zie hier hele mooie creaties op cupcakes gemaakt met een reliefmatje, maar waar kun je zo'n reliefmatje kopen ??
Alvast bedankt !
Petra
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » reliefmatje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Ik zie hier hele mooie creaties op cupcakes gemaakt met een reliefmatje, maar waar kun je zo'n reliefmatje kopen ??
Alvast bedankt !
Petra
Je kunt kijken bij Pipoos of een andere hobbywinkel, daar hebben ze er een hoop van!
In de webshop hebben ze ook een leuke spiraal roller waar je het mee kunt maken.
Ik heb laatst een matje gekocht bij Pipoos, maar het is nog niet gelukt er iets moois mee te maken. Het is een embossing matje geloof ik. Maar het is vrij dun en mijn marsepein blijft eraan plakken. Heeft iemand hier een tip voor?
Een ouderwets tafelkleed, zo eentje van plastic met van die grote bloemen... in RELIEF dus... die zou je bij een "oude" tante/oma/moeder/buurvrouw/iemand anders vandaan moeten zien te halen. Dat werkt namelijk ook.
Ik heb laatst een matje gekocht bij Pipoos, maar het is nog niet gelukt er iets moois mee te maken. Het is een embossing matje geloof ik. Maar het is vrij dun en mijn marsepein blijft eraan plakken. Heeft iemand hier een tip voor?
Je marsepein na het tot een lap te hebben uitgerold even inwrijven met wat poedersuiker. Je ziet dan niet dat er wat op zit maar het plakt niet meer. Je matje van Pippoos erop leggen en met je roller stevig rollen. Matje gelijk eraf halen (dus niet eventjes laten liggen).
bedankt voor de tips, ik ga eens op zoek
Hey Petera,
Ik heb anders deze twee links voor je.
http://www.hobbyhandboek.nl/detail.asp? … p;id=13568
http://www.hobbyhandboek.nl/detail.asp? … p;id=15374
Allebei verkrijgbaar bij Pipoos.
Misschien heb je er iets aan .
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » reliefmatje