1

Onderwerp: reliefmatje

Hallo,

Ik zie hier hele mooie creaties op cupcakes gemaakt met een reliefmatje, maar waar kun je zo'n reliefmatje kopen ??

Alvast bedankt !

Petra

2

Re: reliefmatje

Je kunt kijken bij Pipoos of een andere hobbywinkel, daar hebben ze er een hoop van!
In de webshop hebben ze ook een leuke spiraal roller waar je het mee kunt maken.

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

3

Ik heb laatst een matje gekocht bij Pipoos, maar het is nog niet gelukt er iets moois mee te maken. Het is een embossing matje geloof ik. Maar het is vrij dun en mijn marsepein blijft eraan plakken. Heeft iemand hier een tip voor?

Groetjes, Sylvia

4

Een ouderwets tafelkleed, zo eentje van plastic met van die grote bloemen... in RELIEF dus... die zou je bij een "oude" tante/oma/moeder/buurvrouw/iemand anders vandaan moeten zien te halen. Dat werkt namelijk ook.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5 Laatst bewerkt door Carin (05-02-2008 21:16)

sylvia bvg schreef:

Ik heb laatst een matje gekocht bij Pipoos, maar het is nog niet gelukt er iets moois mee te maken. Het is een embossing matje geloof ik. Maar het is vrij dun en mijn marsepein blijft eraan plakken. Heeft iemand hier een tip voor?

Je marsepein na het tot een lap te hebben uitgerold even inwrijven met wat poedersuiker. Je ziet dan niet dat er wat op zit maar het plakt niet meer. Je matje van Pippoos erop leggen en met je roller stevig rollen. Matje gelijk eraf halen (dus niet eventjes laten liggen).

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

6

Ik ga het eens op die manier proberen, bedankt!

Groetjes, Sylvia

7

bedankt voor de tips, ik ga eens op zoek ;)

8

Hey Petera,

Ik heb anders deze twee links voor je.
http://www.hobbyhandboek.nl/detail.asp? … p;id=13568
http://www.hobbyhandboek.nl/detail.asp? … p;id=15374

Allebei verkrijgbaar  bij Pipoos.

Misschien heb je er iets aan .