1

Onderwerp: ook ik heb het bakvirus

Hoi allemaal, wat komen er fantastische taarten voorbij, ook veel tips, kortom een super site!!! Ik moet toegeven dat ik langere tijd bij jullie op bezoek kom. ik heb al en aantal keren wat gekocht van de webshop en lees ook regelmatig  alles uitvoerig door maar ik heb me pas sinds kort  geregistreerd. Ik ben 27 jaar en getrouwd met Jaap, samen hebben wij twee prachtige meiden Esmay (5) en Sarah (9 mnd). Ik ben al begonnen met bakken toen Esmay 1 jaar werd. Maar nu ben ik meer met het 'echte' werk bezig haha....inmiddels groeit de vraag naar mijn taartjes behoorlijk. Leuk hoor, vooral het ontwerp en dan vervolgens het eind resultaat met vaak grote dankbaarheid. In september staat zelfs al een bruidstaart gepland. Tja hoe ik dat nog moet gaan doen dat weet ik nog niet helemaal, maar ik denk dat ik bij jullie wel terecht kan voor een helpende hand. Uiteindelijk hoop ik dat het mij  allemaal net zo goed gaat lukken als bij jullie allemaal met uiteindelijk een mooi digitaal fotoalbum van mijn taartjes.

Tot ziens hier op het forum......Anke

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

2

Re: ook ik heb het bakvirus

Meid welkom op het forum! En ik zou zeggen maak meteen een mooi album aan en laat je foto's zien van de taartjes die je inmiddels al hebt gemaakt!
En natuurlijk kun je met alle vragen terecht bij ons allen.

3

Hoi welkom hier op deze verslavende forum. Zie dat je ook uit zeeland komt. Leuk!!!

welkom bij de club!

saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

5

Hoi Anke!

Ook van mij een hartelijk welkom alhier!
Ben benieuwd wat je allemaal al zoal gemaakt hebt... dus ik zou zo zeggen: kom maar op met de foto's !

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

6

Welkom op dit gezellige forum

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

oke ik het er op gewaagd, ik heb ook een album aangemaakt. nou ja zeg eigenlijk maar albumpje.....het zijn nog maar een paar fotos van de taarten die ik gemaakt hebt, maar ik hoop dat het uiteindelijk een album wordt haha......

groetjes Anke

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

8

Welkom op het forum! Je hebt al superleuke taarten gemaakt! En leuk dat je ook uit Zeeland komt :)

9

Hoi Anke..volgens mij kennen wij elkaar wel: Molenvlietsestraat??
Leuk dat je ook aan het bakken/decoreren bent,
binnenkort is er een freubeldagje bij mij,
heb je zin om ook te komen, kijk dan even bij  Workshops-Zeeland, misschien is het wat voor je!