Onderwerp: ook ik heb het bakvirus
Hoi allemaal, wat komen er fantastische taarten voorbij, ook veel tips, kortom een super site!!! Ik moet toegeven dat ik langere tijd bij jullie op bezoek kom. ik heb al en aantal keren wat gekocht van de webshop en lees ook regelmatig alles uitvoerig door maar ik heb me pas sinds kort geregistreerd. Ik ben 27 jaar en getrouwd met Jaap, samen hebben wij twee prachtige meiden Esmay (5) en Sarah (9 mnd). Ik ben al begonnen met bakken toen Esmay 1 jaar werd. Maar nu ben ik meer met het 'echte' werk bezig haha....inmiddels groeit de vraag naar mijn taartjes behoorlijk. Leuk hoor, vooral het ontwerp en dan vervolgens het eind resultaat met vaak grote dankbaarheid. In september staat zelfs al een bruidstaart gepland. Tja hoe ik dat nog moet gaan doen dat weet ik nog niet helemaal, maar ik denk dat ik bij jullie wel terecht kan voor een helpende hand. Uiteindelijk hoop ik dat het mij allemaal net zo goed gaat lukken als bij jullie allemaal met uiteindelijk een mooi digitaal fotoalbum van mijn taartjes.
Tot ziens hier op het forum......Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"