Nou de taart is op hoor! Wietske en ik hebben net de laatste stukjes hier op het werk opgesmuld
Errrrrrug lekker, die kwarkvulling! En de after eight-vulling van Wietske vond ik ook lekker, maar je moet er niet een te groot stuk van nemen (vrij machtig).
Mascha schreef:Echt onwijs gaaf, vind ook het bovenste taartje errug leuk gedecoreerd!!! Heb je dat helemaal uitgesneden (die spiraal)? Mooi hoor!
Ik heb eerst een cirkel uitgesneden, en dan van de buitenrand er een spiraal uitgesneden (beetje moeilijk uitleggen.. )
Petje schreef:Mijn god, het wordt steeds gekker hier! Wat is dat gezichtje mooi! En waarmee heb je die naam zo gemaakt, dat het rechtop staat? Fondant met tylose? Petticine? TELL ME!!!
Ja inderdaad, fondant (pettinice van Bakels heb ik altijd) met tylose, en dan een dagje laten liggen met een sateprikker er al in. En dan prik je hem zo rechtop in de taart!
En, Marleen en Antoinette, we geven wel workshops hoor, maar dan voor groepen van 8 tot 14 personen, dus geen individuele inschrijvingen. Zie onze site, je kan altijd een foldertje bij ons aanvragen
Het is wel OP locatie, dus Marleen.....

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op
http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/