26

Re: Bratz voor Noa...

Ik vind hem ook helemaal wauw! Ik zie inderdaad wel dat Wietske en jij een zelfde inspiratiebron(en) hebben gebruikt :)
Echt onwijs gaaf, vind ook het bovenste taartje errug leuk gedecoreerd!!! Heb je dat helemaal uitgesneden (die spiraal)? Mooi hoor!

Mijn website: Presentaart

27

SCHITTEREND!!!!!!!!!!!!!!
Wat maken jij en wietske toch altijd PRACHTIGE taarten. Het is elke ker weer een feest om de taarten te bewonderen!!! Wanneer gaan jullie nu beginnen met de workshops want dat gaat storm lopen, let op mijn woorden!!!

Pluk de dag!

28

Mijn god, het wordt steeds gekker hier! Wat is dat gezichtje mooi! En waarmee heb je die naam zo gemaakt, dat het rechtop staat? Fondant met tylose? Petticine? TELL ME!!!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

29

WOW, wat een onwijs mooie taart is dit weer geworden Annet!! Je (sexy ;) ) Bratz-poppetje, het ontwerp, de letters en de leeftijd, zit hier echt te zuchten hoor, zooooo mooi!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

30

Daar wordt ik wel even stil van. Alles is gewoon super gedaan en ze lijkt precies.

31

Wat een showgirl! Ik vind de decoratie van de bovenste taart ook superprachtig!
Gefeliciteerd met je dochter!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

32

G-E-W-E-L-D-I-G........helemaal top...wat heb je Bratz goed geboetseerd zeg.echt heeeeeeeel knap ..de kleuren zijn helemaal goed en je decoraties.....super...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

33

Gaaf hoor.. Aparte maar mooie kleurencombi... En idd een super sexy jurkje... Mooi geworden daar was Noa vast HEEL blij mee...

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

34

Annette, wat heb je dan toch mooi gedaan! Zo'n plaatje van een taart, niet meer normaal.
prachtig prachtig prachtig x 1000

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

35

Wow. Ik dacht weer gepuzzeld, maar dit overtreft alle verwachtingen!

Greetz Miranda

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

36

SUPER! Ben ook HELEMAAL weg van je bovenste taart met die motiefjes, helemaal mijn stijl!

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

37

Hele mooie taart.

38

Gefeliciteerd met Noa!!!! Wat heb je weer een pracht van een taart gemaakt. Sexy legsie werd hier geroepen bij het zien van Miss Bratz!!

39

Supergaaf! En ook erg llekker!

40

wat een mooie bratz is dat geworden!!
knap geboetseerd hoor

41

Amai ! ik vind de zijkant van de bovenste super mooi , en het popje en de strikjes, ja alles eigenlijk.
weer een mooie evenwichtige compositie, zie ik graag.

42

Helemaal te gek. Dat gezicht.... Het lijkt wel een echte pop. En de taart zelf.... super!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

43

WOW !! Echt schitterend!!
Ook al die kleuren vind ik super!!

44

Wauw, wat een ontzettend coole, stoere meidentaart!
En gefeliciteerd met Noa!

Groetjes, Pauline

45

Oh my god, wat een ontzettend gruwelijk mooie taart!!!

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

46

Die zijkant van de bovenste taart is zo mooi, nog mooier dan de rest die al geweldig is!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

47 Laatst bewerkt door annette (04-02-2008 10:36)

Nou de taart is op hoor! Wietske en ik hebben net de laatste stukjes hier op het werk opgesmuld :9 :9 Errrrrrug lekker, die kwarkvulling! En de after eight-vulling van Wietske vond ik ook lekker, maar je moet er niet een te groot stuk van nemen (vrij machtig).

Mascha schreef:

Echt onwijs gaaf, vind ook het bovenste taartje errug leuk gedecoreerd!!! Heb je dat helemaal uitgesneden (die spiraal)? Mooi hoor!

Ik heb eerst een cirkel uitgesneden, en dan van de buitenrand er een spiraal uitgesneden (beetje moeilijk uitleggen.. )

Petje schreef:

Mijn god, het wordt steeds gekker hier! Wat is dat gezichtje mooi! En waarmee heb je die naam zo gemaakt, dat het rechtop staat? Fondant met tylose? Petticine? TELL ME!!!

Ja inderdaad, fondant (pettinice van Bakels heb ik altijd) met tylose, en dan een dagje laten liggen met een sateprikker er al in. En dan prik je hem zo rechtop in de taart!
En, Marleen en Antoinette, we geven wel workshops hoor, maar dan voor groepen van 8 tot 14 personen, dus geen individuele inschrijvingen. Zie onze site, je kan altijd een foldertje bij ons aanvragen ;) Het is wel OP locatie, dus Marleen..... ;) ;) :D

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

48

Wat een prachtexemplaar!!

Je hart fluitsert, luister goed!

49

Wat een fantastische taart! Die strikken, die strakke lijntjes, dat lettertype... helemaal mijn stijl. En je Bratz is super! Van harte met je dochter!

Groetjes, Katja
Katja's baksels: http://www.katjabakt.mijnalbums.nl/

50

oooohhhhhh wat een plaatje....... Petje af super gedaan......

ben blij dat mijn dochter gewoon een puzzelplaatje wilde!

groetjes Kitty

er is altijd wel een reden voor taart