Onderwerp: pannekoeken eten
pfff het was wel een bevalling deze keer. het kapsel rees mooi hoog maar stortte daarna in. vervolgens was het eigenlijk net iets te donker, maar vooruit dat moest kunnen vond ik. omgedraaid. is de bodem hol....... zucht dat wordt veel botercreme (waar ik van moet toegeven dat die nu eens eindelijk wel goed gelukt lukt was, dankzij de smelt-de-boter-in-de-magnetron rip).
vervolgens wilde ik hem vullen met bosvruchten kwark maar toen ik daar wat opgeloste gelatine doordeed werd het helemaal draderig..... nog maals gezucht.
en met bekleden net scheurde tot 3 keer toe het fondant. waarschijnlijk te dun uitgerold.
daardoor was ook de botercreme beschadigd.
glad en strak maken wilde niet echt lukken (echt mijn volgende bestelling is een smoother)
maar over het eindresultaat ben ik toch best tevreden. de reden was trouwens dat we vanavond pannekoeken gaan eten bij vrienden van ons (en dat een vriendin van mij GEEN barbietaart wilde voor haar dochters die morgen hun verjaardag vieren (en 6 of 7 worden)) en dat ik naar de winnende life-and-cooking taart van wendy geinspireerd was om iets met eten op een taart te doen

, ik krijg bijna zin in pannenkoeken (ik heb net gegeten
ik zie alleen een harstikke gaaf en origineel taartje