1

Onderwerp: pannekoeken eten

pfff het was wel een bevalling deze keer. het kapsel rees mooi hoog maar stortte daarna in. vervolgens was het eigenlijk net iets te donker, maar vooruit dat moest kunnen vond ik. omgedraaid. is de bodem hol....... zucht dat wordt veel botercreme (waar ik van moet toegeven dat die nu eens eindelijk wel goed gelukt lukt was, dankzij de smelt-de-boter-in-de-magnetron rip).
vervolgens wilde ik hem vullen met bosvruchten kwark maar toen ik daar wat opgeloste gelatine doordeed werd het helemaal draderig..... nog maals gezucht.

en met bekleden net scheurde tot 3 keer toe het fondant. waarschijnlijk te dun uitgerold.
daardoor was ook de botercreme beschadigd.
glad en strak maken wilde niet echt lukken (echt mijn volgende bestelling is een smoother)

maar over het eindresultaat ben ik toch best tevreden. de reden was trouwens dat we vanavond pannekoeken gaan eten bij vrienden van ons (en dat een vriendin van mij GEEN barbietaart wilde voor haar dochters die morgen hun verjaardag vieren (en 6 of 7 worden)) en dat ik naar de winnende life-and-cooking taart van wendy geinspireerd was om iets met eten op een taart te doen

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JKR3ZOK8.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EXTV4HLT.jpg

2 Laatst bewerkt door dirtsa (02-02-2008 16:26)

Re: pannekoeken eten

Geweldig. Krijg gelijk trek in....
Pannekoeken:):)
Zullen ze wel blij mee zijn.  En door de bloemetjes in het tafel kleed zie je niks van de problemen die je had.:thumb:

3

Heel erg leuk! De pannenkoeken lijken levensecht! Dat bakje met suiker is een topper!

Greetz Miranda

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

4

OOoh....die is geweldig!!!

Weer eens wat anders dan een Barbie....hi hi hi hi hi hi

Tja...soms heb je veel tegenslagen....maar het is uiteidelijk onwijs mooi geworden!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

5

Klinkt dramatisch, maar ziet er fantastisch uit. Inderdaad: levensechte pannekoeken met suiker!

Groet, Jolanda

6

Wat een priegelwerk. Leuke details heb je uitgewerkt; kaaspannekoek, maiskorrel in de pan, ziet er heel leuk uit. Mochten de pannekoeken niet smaken, dan in ieder geval de taart wel ;)

Leuk bedacht zo met die kleine pannekoekjes!!!!

8

Gezellige taart.Leuk gedaan.

9

Erg leuk, zo'n taart met veel detais. Super gedaan!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

10

h

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

11

Supergaaf!!! Het lijkt net echt :D

12

oh wat grappig

cateren is ook gebakjes maken :)

13

Och, wat een leukie!!!

Al die kleine details... je blijft kijken!!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

14

Wat leuk zeg, zo'n pannenkoek taart!! Toppie!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

15

Dit soort taarten vind ik toch een van de leukste, met al die kleine dingetjes erbovenop. Er staat zelfs een potje echte suiker op tafel! :lol:

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

16

Wat leuk gemaakt! Dat ziet er echt heel gezellig uit :Y, ik krijg bijna zin in pannenkoeken (ik heb net gegeten ;)).

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

17

Snoepie zeg!!!!! Helemaal gaaf gedaan! ......Hmmmm, krijg honger..... ;)

18

Leuk zeg! Lekker zeg! Wat moet ik zeggen :lol:? Allebei :Y

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

19

Wat een super leuke eet-taart zeg! lekker pannenkoeken .. had ik vandaag gegeten ;)
Wat leuke details overal!

Groetjes Tweety!

20

Heb trek in pannekoeken met taart,lekkere combi hihi.
heel leuk gedaan.

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

21

ik zie niets van je catastrofes :nooo ik zie alleen een harstikke gaaf en origineel taartje

Alles goed???? nee 3 fout

22

Wat er onder je decoratie zit, is misschien niet helemaal gelukt, maar je pannenkoekentafereel is werkelijk helemaal LEUK!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

23

Leuke taart !!!
Maar ik krijg nu wel meer zin in pannenkoeken dan in taart :S  :D

24

hihihi...wat een gezelligerd. Enne...beetje poedersuiker morsen had in dit geval niet uitgemaakt...LOL

Erika

25

Wat een leukerd!! Zie ik daar nou ook een spekpannenkoekje liggen? mmmmm  mijn favoriet!! (helaas gooit Sonja roet in het eten :s )

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties