1 Laatst bewerkt door belinda2905 (01-02-2008 21:35)

Onderwerp: zoals beloofd

Ik heb mij daarnet voorgesteld en beloofd mijn 2 laatste taarten te posten. Hier zijn ze dan. De stapel taart was voor de verjaardag van mijn dochter. Ik had haar beloofd een kasteeltaart te maken, maar voor het eerst met een nieuwe biscuitmix. Dit ging dan ook helemaal mis en ik werd er zo chagarijnig van dat mijn dochter het ook niet meer leuk vond. Ik had toen besloten om lekker naar de speeltuin te gaan en de volgende dag een taart bij de Hema te gaan halen. 'S avond was het toch mijn eer te na om geen zelfgemaakte taart, haar eerste, te hebben voor de verjaardag van mijn dochter. Met goede moed weer begonnen en 's nachts om 4 uur lag ik in bed met dochterlief 2 uur later wel vol energie vanwege haar verjaardag aan mijn bed. Maar ik trots en mijn dochter vond haar taart prachtig. Het hart was voor mijn nichtje haar verjaardag. Zij wilde heel graag een hartvormige taart. Met valentijn in het vooruitzicht was dit geen probleem. (nu moet ik alleen nog uitzoeken hoe ik mijn foto's moet posten :)

Edit Jozien: Is het deze? Probeer die andere maar zelf, als je er niet uitkomt geef je maar een gil....
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DXIFYSTV.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FGDIMZVB.jpg

2

Re: zoals beloofd

Je foto op internet ergens zetten. Op eigenschappen van de foto drukken en het adres kopi

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

3

je hebt al mijn album zie ik, ze daar inzetten, op de grote foto op eigenschappen klikken en het http adres kopieeren en tussen [img]en[/img] zetten

Alles goed???? nee 3 fout

4

Ik weet niet of ik de goede heb gekozen uit je album, maar ik vind hem in elk geval SUPER! Als ik je nog ergens mee kan helpen, laat je het maar even weten!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

Ja, dat is 'm. Super om mijn taart zo te zien. Ik snap het zelf alleen nog steeds niet welk http adres moet ik dan invullen?

6

Sorry voor mijn geklungel, maar ik snap het inmiddels eindelijk.

7

wat een mooie taarten zeg!

8 Laatst bewerkt door Jol321 (01-02-2008 22:13)

Wat een binnenkomer, Belinda: prachtige taarten. Helemaal af, superstrak, leuke combinaties etc. Alleen maar lof !  En pas op voor Koenie: die komt zo vragen wat de vulling was......Je kan haar nog voor zijn.

P.S.: ik heb maar meteen een blik in je album geworpen: wat een prachtexemplaren ! Dat je je zo lang hebt kunnen verschuilen?! En als dochterlief dit werk al voorbij heeft zien komen, dan kan ik me voorstellen, dat het je eer te na is, om een Hema-taart aan te schaffen.

Groet, Jolanda

9

Jol321 schreef:

Wat een binnenkomer, Belinda: prachtige taarten. Helemaal af, superstrak, leuke combinaties etc. Alleen maar lof !  En pas op voor Koenie: die komt zo vragen wat de vulling was......Je kan haar nog voor zijn.

Te laat!!! Whoehahahaha!!!

En? Wat zit er in deze prachtig mooie, superstrak afgewerkte (gaaf, die sprieten!) rijk gedecoreerde schitterende exemplaren???

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

10

H

11

mooi zeg!! vindt het hartje zo schattig gedaan

12

Oei, wat prachtig! Die hartjes taart is super in al zijn eenvoud!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

13

Een hele mooie stapeltaart zo feestelijk.
Je hartentaart is ook mooi en strak bekleed.

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

14

Wat een mooi stapeltaart zeg! Super strak bekleed, en lekker vrolijk!
De hartentaart is ook heel erg goed gemaakt zeg! Super leuk allebei!

Groetjes Tweety!

15

Zo h

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

16

Tjeemig, heb je die taart 's nachts nog gemaakt? (ik heb overdag niet eens energie genoeg om in

Groetjes, Pauline

17

Jeetjemineetje..........wat een pr8ige taarten. Zijn het echt je eersten? Superstrak ook. Mooi hoor.

Groet van Marianne

18

jeetje... ik druk snel m'n mond weer dicht want die viel open bij het zien van deze creaties!!!

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

19

Ohh...die stapeltaart...geweldig!
Het taartplateau heb ik ook, staat hier echt geweldig bij!!

Die hartjestaart is ook mooi..!

20 Laatst bewerkt door Irma (02-02-2008 11:26)

Wat een prachtige taarten! :Y
En gelijk een vraagje: hoe dik is het draad wat je voor de spriten hebt gebruikt??

PS HEb ook even de andere uit je album bekeken, ze zijn allemaal prachtig!! Hoelang ben je al bezig?

Je hart fluitsert, luister goed!

21 Laatst bewerkt door Kaatje E. (02-02-2008 11:46)

Mooie taarten hoor. Het hart is een schatje he. Had hem ook al gezien bij Caroline, is volgens mij van Wilton. :Y

O nu valt het kwartje pas :o  (ouderdom he) wij hebben al eens gemailt met elkaar.
Wat leuk dat je je nu ook aanmeld bij het forum. En succes straks met je rozen  ;)

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

22

Geweldige taarten heb je gemaakt!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

23

Wow..die zijn prachtig!! Mooie kleuren...
Het hart ziet er ook mooi strak uit!! Wat voor vulling zit erin?

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

24

Koeni schreef:

En? Wat zit er in deze prachtig mooie, superstrak afgewerkte (gaaf, die sprieten!) rijk gedecoreerde schitterende exemplaren???

Daarin ben ik nog vrij standaard. In de stapeltaart zit botercreme met mandarijntjes en een laag met viervruchten jam. In de harttaart zit bbr met botercreme en mandarijntjes en een laag met viervruchtenjam

25

Irma schreef:

Wat een prachtige taarten! :Y
En gelijk een vraagje: hoe dik is het draad wat je voor de spriten hebt gebruikt??

Ik weet niet of ik een merk mag noemen maar het zijn paper covered wires maat 26 en ze zijn nog geen milimeter. Maar de bloementjes die ik eraan heb gemaakt waren ook klein, dus niet zo zwaar.