Onderwerp: zoals beloofd
Ik heb mij daarnet voorgesteld en beloofd mijn 2 laatste taarten te posten. Hier zijn ze dan. De stapel taart was voor de verjaardag van mijn dochter. Ik had haar beloofd een kasteeltaart te maken, maar voor het eerst met een nieuwe biscuitmix. Dit ging dan ook helemaal mis en ik werd er zo chagarijnig van dat mijn dochter het ook niet meer leuk vond. Ik had toen besloten om lekker naar de speeltuin te gaan en de volgende dag een taart bij de Hema te gaan halen. 'S avond was het toch mijn eer te na om geen zelfgemaakte taart, haar eerste, te hebben voor de verjaardag van mijn dochter. Met goede moed weer begonnen en 's nachts om 4 uur lag ik in bed met dochterlief 2 uur later wel vol energie vanwege haar verjaardag aan mijn bed. Maar ik trots en mijn dochter vond haar taart prachtig. Het hart was voor mijn nichtje haar verjaardag. Zij wilde heel graag een hartvormige taart. Met valentijn in het vooruitzicht was dit geen probleem. (nu moet ik alleen nog uitzoeken hoe ik mijn foto's moet posten 
Edit Jozien: Is het deze? Probeer die andere maar zelf, als je er niet uitkomt geef je maar een gil....

http://www.belindataart.mijnalbums.nl

(ouderdom he) wij hebben al eens gemailt met elkaar.