Re: meisjes met sari en olifantjes

Wauw, super, en die kleurtjes! Heb jij niet 100.000 bakjes met verschillende kleurtjes icing staan?

Mijn taartjes zijn ook te zien op: http://mamasas.mijnalbums.nl/

27

prachtige echt gewelidig gewoon! En allemaal toch net een tikeltje anders!
Tekenen jij zoiets nou eigelijk van te vore uit of onstaat het tijdens het werken? :o als ik vragen mag natuurlijk ;) beroepsgeheim

28

Beautiful Creations schreef:

Wauw, super, en die kleurtjes! Heb jij niet 100.000 bakjes met verschillende kleurtjes icing staan?

:D hahah idd ik zie voor me al heel veel spuitzakjes!!

29

Wauw............. deze zijn echt HEEL erg mooi.... Echt super oosters en echt uitgewerkt tot in de puntjes.... SUPER!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

30 Laatst bewerkt door karentje (29-01-2008 21:47)

Ik heb altijd een grote kom icing van 2 kg staan . En dan maak ik in kommetjes alle kleuren aan die ik nodig heb en ik heb inderdaad een 10 tal spuitzakken voor me liggen.
De kommetjes worden weggespoeld als er wat over is en de spuitzakken hou ik nog wel een weekje of twee.

Ik begin met een tekening te maken. Dat moet ik een paar keer opnieuw doen. Als dat goed is knip ik dat uit en gebruik dat als template en de eigenlijke tekening is dan zoals gewoon tekenen maar dan met icing.
Ik heb eerst het grijs van de olifant gedaan , laten drogen en dan ziet het er nog vormloos uit. Dan de lijntjes grijs (die geven het vorm) en de doek erop (ook als run out) Dat weer laten drogen en dan de rest ! het leuke werk , de lijntjes en prullekes.

31

Jaaaaaaaaaaa h

32

Wauhhhhh!! Supermooi maar wat een werk zeg !!

Groetjes, Marleen

33

karentje schreef:

Ik heb altijd een grote kom icing van 2 kg staan . En dan maak ik in kommetjes alle kleuren aan die ik nodig heb en ik heb inderdaad een 10 tal spuitzakken voor me liggen.
De kommetjes worden weggespoeld als er wat over is en de spuitzakken hou ik nog wel een weekje of twee.

Ik begin met een tekening te maken. Dat moet ik een paar keer opnieuw doen. Als dat goed is knip ik dat uit en gebruik dat als template en de eigenlijke tekening is dan zoals gewoon tekenen maar dan met icing.
Ik heb eerst het grijs van de olifant gedaan , laten drogen en dan ziet het er nog vormloos uit. Dan de lijntjes grijs (die geven het vorm) en de doek erop (ook als run out) Dat weer laten drogen en dan de rest ! het leuke werk , de lijntjes en prullekes.

:) ik zie het helemaal voor me fijn dat we even een kijke mochten in de keuken ;), erg slim om zo te doen :) maar goed jij hebt ook al flink wat ervaring ermee.
Inderdaad dat had ik ook met me eerste koekjes :D echt leuk!

34

Oooh Karen, ze zijn PRACHTIG! Echte kunstwerkjes.....Ik kan er wel uren naar kijken, je zou ze zo inlijsten!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

35

Prachtig! Wat een werk moet dat geweest zijn...

Hier ben ik eigenlijk wel jalours op, zo mooi en netjes....
Hoop dat ze goed aankomen, dat zijn ze echt wel waard!!

Karentje, ze zijn bangelijk mooi!!! Je bent met recht de Koekjesfee, want wat er uit jouw handjes komt is magisch!!

37

Ik vind ze supermooi!

Geweldg gedaan!

Groetjes, Mireille

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU

38

Ik zit hier even met mijn mond vol tanden, wat een plaatjes!! :thumb:

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

39

ik sluit me volledig aan bij de rest!!!!! super!!! en al die verschillende kleuren Prachtig!!

groetjes hanane
O..ja kijk ook op http://olalataarten.mijnalbums.nl

40

Karen! Ze zijn prachtig! Wat een afwerking alweer! Schitterend!

Evelyn

Wil je mijn website zien? www.koekentiene.net

41

wat een geweldig mooie koekjes.....echt zooooooooo prachtig...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

42

Ooooh wauwwww.....wat prachtig...echt prachtig!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

43

ze zijne cht heel erg mooi en ik duim heel hard dat z eheel in rotterdam aankomen!

44

Supermegamooi!!!!!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

45

Wow!! Deze zijn echt super!!

46

Dit zijn geen koekjes... dit is KUNST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

47

Oooooh..... jeeeeetje.... wat zijn ze leuk !!!!!!! Wat kan jij dat toch goed :thumb:

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

48

he wauwie
ik zou willen dat je hier ook een filiaal had

cateren is ook gebakjes maken :)

49

Oooh wat zijn ze weer prachtig!!

50

Ze waren gisterenmiddag (een uur of 2 denk ik) verstuurd en het pakje is vandaag om half 1 in ontvangst genomen en er was geen enkel gebroken !!! (en ze waren blij )
Is mijn hart weer een stuk lichter !