Re: meisjes met sari en olifantjes
Wauw, super, en die kleurtjes! Heb jij niet 100.000 bakjes met verschillende kleurtjes icing staan?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » meisjes met sari en olifantjes
Wauw, super, en die kleurtjes! Heb jij niet 100.000 bakjes met verschillende kleurtjes icing staan?
prachtige echt gewelidig gewoon! En allemaal toch net een tikeltje anders!
Tekenen jij zoiets nou eigelijk van te vore uit of onstaat het tijdens het werken? als ik vragen mag natuurlijk beroepsgeheim
hahah idd ik zie voor me al heel veel spuitzakjes!!
Wauw............. deze zijn echt HEEL erg mooi.... Echt super oosters en echt uitgewerkt tot in de puntjes.... SUPER!!!
Ik heb altijd een grote kom icing van 2 kg staan . En dan maak ik in kommetjes alle kleuren aan die ik nodig heb en ik heb inderdaad een 10 tal spuitzakken voor me liggen.
De kommetjes worden weggespoeld als er wat over is en de spuitzakken hou ik nog wel een weekje of twee.
Ik begin met een tekening te maken. Dat moet ik een paar keer opnieuw doen. Als dat goed is knip ik dat uit en gebruik dat als template en de eigenlijke tekening is dan zoals gewoon tekenen maar dan met icing.
Ik heb eerst het grijs van de olifant gedaan , laten drogen en dan ziet het er nog vormloos uit. Dan de lijntjes grijs (die geven het vorm) en de doek erop (ook als run out) Dat weer laten drogen en dan de rest ! het leuke werk , de lijntjes en prullekes.
Jaaaaaaaaaaa h
Wauhhhhh!! Supermooi maar wat een werk zeg !!
Ik heb altijd een grote kom icing van 2 kg staan . En dan maak ik in kommetjes alle kleuren aan die ik nodig heb en ik heb inderdaad een 10 tal spuitzakken voor me liggen.
De kommetjes worden weggespoeld als er wat over is en de spuitzakken hou ik nog wel een weekje of twee.Ik begin met een tekening te maken. Dat moet ik een paar keer opnieuw doen. Als dat goed is knip ik dat uit en gebruik dat als template en de eigenlijke tekening is dan zoals gewoon tekenen maar dan met icing.
Ik heb eerst het grijs van de olifant gedaan , laten drogen en dan ziet het er nog vormloos uit. Dan de lijntjes grijs (die geven het vorm) en de doek erop (ook als run out) Dat weer laten drogen en dan de rest ! het leuke werk , de lijntjes en prullekes.
ik zie het helemaal voor me fijn dat we even een kijke mochten in de keuken , erg slim om zo te doen maar goed jij hebt ook al flink wat ervaring ermee.
Inderdaad dat had ik ook met me eerste koekjes echt leuk!
Prachtig! Wat een werk moet dat geweest zijn...
Hier ben ik eigenlijk wel jalours op, zo mooi en netjes....
Hoop dat ze goed aankomen, dat zijn ze echt wel waard!!
Karentje, ze zijn bangelijk mooi!!! Je bent met recht de Koekjesfee, want wat er uit jouw handjes komt is magisch!!
Ik vind ze supermooi!
Geweldg gedaan!
Groetjes, Mireille
Ik zit hier even met mijn mond vol tanden, wat een plaatjes!!
ik sluit me volledig aan bij de rest!!!!! super!!! en al die verschillende kleuren Prachtig!!
Karen! Ze zijn prachtig! Wat een afwerking alweer! Schitterend!
Evelyn
wat een geweldig mooie koekjes.....echt zooooooooo prachtig...
Ooooh wauwwww.....wat prachtig...echt prachtig!!!
ze zijne cht heel erg mooi en ik duim heel hard dat z eheel in rotterdam aankomen!
Supermegamooi!!!!!
Dorieke
Wow!! Deze zijn echt super!!
Dit zijn geen koekjes... dit is KUNST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oooooh..... jeeeeetje.... wat zijn ze leuk !!!!!!! Wat kan jij dat toch goed
he wauwie
ik zou willen dat je hier ook een filiaal had
Oooh wat zijn ze weer prachtig!!
Ze waren gisterenmiddag (een uur of 2 denk ik) verstuurd en het pakje is vandaag om half 1 in ontvangst genomen en er was geen enkel gebroken !!! (en ze waren blij )
Is mijn hart weer een stuk lichter !
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » meisjes met sari en olifantjes