26

Re: 3D cars

Natuurlijk herkenden de kinderen hem! Hij is geweldig gelukt, de vorm al helemaal! Alleen de mond vind ik ietsje minder, maar de rest is perfect.

Ik had de mond (zwart en witte tanden) eerst op de voorkant geplakt en toen pas de rode marsepein er over.

27 Laatst bewerkt door dutchdecorator (28-01-2008 08:11)

voor taartdoos,

die roze marsepein is gekleurd door de fabriek en zou dus niet te veel kleurstof moeten bevatten de rode fondant is ook gekleurd door de fabriek dus die moet ook binnen de richtlijnen vallen. door de mengen wordt de hoeveelheid kleurstof per gram dus niet meer maar blijft gelijk.

als je zelf rood wilt gaan kleuren maak je meestal de goede kleur terwijl het nog flink na kleurd dan heb je het risico dat je er teveel in stopt.
misschien is de norm zo hoog dat je er niet snel te veel in zou stoppen maar op deze manier wist ik zeker dat het OK was.

Evelien,

helemaal mee eens maar ik was bang dat de rode marsepein dan af zou geven.
ik heb de hele lap er van voor naar achter over gelegd omdat de achtervleugel het kwetstbaart was en omdat ik die als laatst bekleedde bleef hij overeind.

saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

28

Wauw, Hij is super. Hier zou ik nooit aan durven beginnen :S

29

Supergaaf karretje!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

30

Coooolllll!!!!

Je hart fluitsert, luister goed!

31

Oooo Sas wat weer een beauty!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

32

Moooi!

33

gave 3d bliksemtaart hij is geweldig geworden en net een echte auto waar zo mee gaat rijden.

gr van marijke

10 augustus 2007 zijn wij getrouwd en ik heb mijn eigen bruidstaart gemaakt.
mijn taartcreaties kan je hier vinden. www.marijkevanburgh.mijnalbums.nl

34

Jeeee Saskia, wat is ie geweldig goed gelukt!!! Echt heel gaaf en strak ziet hij er uit, super knap zeg :thumb:

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

35

Erg leuke taart ! Super gedaan.

Groet, Jolanda

36

Ohh die is mooi, ik ben blij dat Flip net jarig is geweest anders had hij zo'n mooie bliksem waarschijnlijk ook wel willen hebben :lol: :lol:

37

Echt super leuk gemaakt zeg! Ik doe je het in iedergeval niet na!

Groetjes Tweety!