1

Onderwerp: Blauwe en gele chocotaart voor Ryan

Ik had het helemaal in mijn hoofd, een grote plaat van 1 x 0,5 m en daarop een rails met bomen en wat dieren en dan Thomas de trein over de rails rijden. Dit zou het klapstuk worden voor mijn zoontje Ryan die vandaag 3 is geworden. Maar ja helaas door de operatie en het niets mogen doen is er dus niets van terecht gekomen. En dat doet pijn hoor!! Voor iedereen de mooiste taarten te hebben gebakken de afgelopen maanden en dan voor je eigen zoon niets mogen doen!! Dus heb ik mijn man aan de bak gezet gisteravond. 2 Chocokapsels met abrikozenjam erdoor, waarvan bij eentje vanille aroma en bij de andere mocca er nog bij door.

Vanmorgen kwam mijn zus helpen om de taarten te maken. Ik, eehhh mijn man had gisteravond alvast witte ganache gemaakt en vanmorgen door 1 deel blauwe en door 1 deel gele kleurstof gedaan en dat lekker opgeklopt.

De blauwe is gevuld met 2 lagen bokkepootjesslagroom en 1 laag aardbeienjam en de gele met 1 laag kersen en 1 laag bokkepootjesslagroom.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ILNJKVGE.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YC6WHEIZ.jpg

Martina bedankt voor je hulp!!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

2

Re: Blauwe en gele chocotaart voor Ryan

Haa daar zijn de taarten, ik zat net bij je cakejes te kijken!
De taarten zien er heerlijk uit!

3

tja jammer van je groots project, maar misschien als je binnenkort weer beter bent krijgt hij dan nog een verlate taart, en hoeft hij geen jaartje te wachten op thomas?

snel weer beter worden hoor!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

4

TOCH EEN TAART VAN EIGEN HUIS!!!!!!!!
Als je arm weer wat beter gaat,zal je vast en zeker de verloren tijd in gaan halen.
Kom op meid!!!!!!!
gefeliciteerd met je zoontje.

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

5

Om het op zijn Joziens te zeggen: Eigen taart is goud waard!
En die megafantastischcooletaart die komt er heus nog wel eens!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

Jeetje Jose, wat balen dat wat je in je gedachten had, niet hebt kunnen maken. Maar wat je nu hebt gemaakt is ook super, en je zoontje ziet er er blij en trots uit op de foto !!!!! En onthoudt : simpele taarten zijn ook goudwaard :)   En volgend jaar maak je gewoon dubbel zo groot en leef je helemaal uit !!!!

En van harte gefeliciteerd met je zoontje natuurlijk.Hoe gaat het verder met je ???

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

7

Jammer dat je project de mist in gegaan is, maar misschien dan een hoera het is zomer thomas de trein of zo?
Maar Ryan zn verjaardag is er vast niet minder om geweest zo te zien aan zn stralende blazende gezicht, en hij heeft er vast van gesmuld, en heel veel cadeau's gehad (da's toch eigenlijk het belangrijkste als je 3 bent geworden)
In ieder geval nog gefeliciteerd met je kleine grote vent

Alles goed???? nee 3 fout

8

Ten eerste van harte gefeliciteerd met je zoontje...zo te zien vind hij deze taarten ook al te gek. Kijk en daar gaat het om....het is met veel liefde gemaakt en dat is wat telt toch? Volgende keer beter....enne....beterschap!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

9

Leuk!
En je hebt me een superidee gegeven met dat gekleurde ganache haha.
Had daar niet eens aan gedacht zeg..

10

Nou, ik neem aan dat dat de jarige job is, en die kijkt er niet minder gelukkig om! Ik snap dat het voor jou lastig was, maar gelukkig zijn 3-jarige niet zo'n kritisch publiek! Die is gewoon stikkie blij met zo'n lieve mama en papa en tante die zo'n mooie taart maken!
En nog van harte gefeliciteerd!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

11

tom poes schreef:

Om het op zijn Joziens te zeggen: Eigen taart is goud waard!
En die megafantastischcooletaart die komt er heus nog wel eens!

Hier kan ik me helemaal bij aansluiten ;) En dat koppie is toch om bij weg te smelten? En je man en je zus die er zo hard aan gewerkt hebben, wat een liefde zit er wel niet in dat taartje....

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

12

oke je idee is in de soep gelopen.....maar goed is nog steeds uitvoerbaar als je weer mobiel bent...maar inmiddels heb je toch iets en dat is altijd beter dan niets!

13

Lieve Jos

14

Lieve Jos

Groetjes Tweety!

15

Nathalie schreef:

Wat kan een kind nog meer wensen: twee heerlijke taarten waar met heel veel liefde en plezier aangewerkt is!!

En daar sluit ik me dan volledig bij aan.
En trouwens, als hij al zo een klapstuk zou moeten krijgen als hij drie is, wat voor kunstwerg ga je voor hem maken als hij 16 wordt? ;)

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

16

manika schreef:

Hoe gaat het verder met je ???

Vandaag is wel even een pittig dagje zo na gisteren, maar ja dat was voor het goede doel. Vandaag lekker de hele dag op bed met de tv en laptop en zo komen we de dag wel door. Op dit moment heb ik best wel veel pijn aan mijn ribben. Heb het gevoel alsof de helft van mijn ribben gekneusd zijn, als je ernaar kijkt doet het al zeer :lol: Maar dat komt vast en zeker wel goed allemaal!!

Ik neem mijn fysio steeds in de maling dat ik lekker met gewichten (20 kg) aan het slepen ben geweest en dan kijkt hij mij aan en zegt: dat meen je toch niet echt h

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

17

Ha meis!!!!!

Ik vind het de ALLERMOOISTE TAARTEN VAN HET WESTELIJK HALFROND !!!!!!!!

En nog van harte met je mooie jong!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl