Onderwerp: Blauwe en gele chocotaart voor Ryan
Ik had het helemaal in mijn hoofd, een grote plaat van 1 x 0,5 m en daarop een rails met bomen en wat dieren en dan Thomas de trein over de rails rijden. Dit zou het klapstuk worden voor mijn zoontje Ryan die vandaag 3 is geworden. Maar ja helaas door de operatie en het niets mogen doen is er dus niets van terecht gekomen. En dat doet pijn hoor!! Voor iedereen de mooiste taarten te hebben gebakken de afgelopen maanden en dan voor je eigen zoon niets mogen doen!! Dus heb ik mijn man aan de bak gezet gisteravond. 2 Chocokapsels met abrikozenjam erdoor, waarvan bij eentje vanille aroma en bij de andere mocca er nog bij door.
Vanmorgen kwam mijn zus helpen om de taarten te maken. Ik, eehhh mijn man had gisteravond alvast witte ganache gemaakt en vanmorgen door 1 deel blauwe en door 1 deel gele kleurstof gedaan en dat lekker opgeklopt.
De blauwe is gevuld met 2 lagen bokkepootjesslagroom en 1 laag aardbeienjam en de gele met 1 laag kersen en 1 laag bokkepootjesslagroom.

Martina bedankt voor je hulp!!!
Mijn website: www.cakesenzo.nl
En volgend jaar maak je gewoon dubbel zo groot en leef je helemaal uit !!!!
En dat koppie is toch om bij weg te smelten? En je man en je zus die er zo hard aan gewerkt hebben, wat een liefde zit er wel niet in dat taartje....
Maar dat komt vast en zeker wel goed allemaal!!