Re: spreekbeurt romy
supertaartje dat krikt het cijfer lekker op 
ben benieuwd hoe de spreekbeurt was!
http://www.karenscakecreations.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » spreekbeurt romy
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
supertaartje dat krikt het cijfer lekker op 
ben benieuwd hoe de spreekbeurt was!
Ja, zo kan ik ook een 'prima' halen voor mijn spreekbeurt, omkoperij
!
Prachtig taartje hoor!
Jaha, leuk hoor zo'n spreekbeurt maareh........situatieschetsje.....waanzinnig goede spreekbeurt.........klas vol enthousiaste kinderen, een lyrische juf/meester...... en WAAR gaat dat eerstevolgende schoolreisje naartoe, hmmm? Juustem! De keuken van Rianne!! Workshop taartmaken voor een kind of??.....20 minstens!! Wahaaaa! Dat krijg je met dit soort professionele taarten!! Van mij een 10! 
Wat een slim kind zeg! Gewoon een taart mee en hup! Klaar is je spreekbeurt.....
Jaha, leuk hoor zo'n spreekbeurt maareh........situatieschetsje.....waanzinnig goede spreekbeurt.........klas vol enthousiaste kinderen, een lyrische juf/meester...... en WAAR gaat dat eerstevolgende schoolreisje naartoe, hmmm? Juustem! De keuken van Rianne!! Workshop taartmaken voor een kind of??.....20 minstens!! Wahaaaa! Dat krijg je met dit soort professionele taarten!! Van mij een 10!
whahahah oohh moet er ff niet aan denken zeg 20 kids in mijn ieniemienie keuken!!!!!
De juf heeft haar een 8 gegeven dus best wel erg goed voor een meid van net 9 die haar eerste spreekbeurt heeft gedaan!!!!
Mama is in elk geval mega trots op haar!!!!
Nou hartstikke goed zeg! Zowel taart als punt van de spreekbeurt! Heel knap gedaan! En die strik is heeeeeel mooi! Ik vind de letters in de rondjes ook echt iets om te onthouden!!
wat hartstikke goed...mooie taart en wat leuk dat al die meiden hin spreekbeurt over taart en cupcakejes willen houden..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » spreekbeurt romy