26

Re: spreekbeurt romy

supertaartje dat krikt het cijfer lekker op ;)
ben benieuwd hoe de spreekbeurt was!

27

Ja, zo kan ik ook een 'prima' halen voor mijn spreekbeurt, omkoperij ;) :lol: !
Prachtig taartje hoor!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

28

Jaha, leuk hoor zo'n spreekbeurt maareh........situatieschetsje.....waanzinnig goede spreekbeurt.........klas vol enthousiaste kinderen, een lyrische juf/meester...... en WAAR gaat dat eerstevolgende  schoolreisje naartoe, hmmm? Juustem! De keuken van Rianne!! Workshop taartmaken voor een kind of??.....20 minstens!! Wahaaaa! Dat krijg je met dit soort professionele taarten!! Van mij een 10! :lol:

29

Wat een slim kind zeg! Gewoon een taart mee en hup! Klaar is je spreekbeurt.....

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

Gaaf! Mooie strik!

31

Pepper schreef:

Jaha, leuk hoor zo'n spreekbeurt maareh........situatieschetsje.....waanzinnig goede spreekbeurt.........klas vol enthousiaste kinderen, een lyrische juf/meester...... en WAAR gaat dat eerstevolgende  schoolreisje naartoe, hmmm? Juustem! De keuken van Rianne!! Workshop taartmaken voor een kind of??.....20 minstens!! Wahaaaa! Dat krijg je met dit soort professionele taarten!! Van mij een 10! :lol:

whahahah oohh moet er ff niet aan denken zeg 20 kids in mijn ieniemienie keuken!!!!!

De juf heeft haar een 8 gegeven dus best wel erg goed voor een meid van net 9 die haar eerste spreekbeurt heeft gedaan!!!!

Mama is in elk geval mega trots op haar!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

32

Nou hartstikke goed zeg! Zowel taart als punt van de spreekbeurt! Heel knap gedaan!  En die strik is heeeeeel mooi! Ik vind de letters in de rondjes ook echt iets om te onthouden!!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

33

wat hartstikke goed...mooie taart en wat leuk dat al die meiden hin spreekbeurt over taart en cupcakejes willen houden..

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl