26

Re: Caramel creme

evelotte schreef:

Hoi,

Ik heb al eens bebogeen door de slagroom gedaan en dat ging goed.
Gewoon eerst de bebogeen goed doorroeren (of misschien een paar sec. in de magnetron) en dan door je slagroom kloppen.
Ook maak ik mijn botercreme met bebogeen. Dan vind ik hem het lekkerst.

Groetjes!
Evelotte

Dank je voor de tip!! Dat scheelt weer in de tijd van afkoelen ;) Want geduld blijft een moeilijk ding... :Y En als het inderdaad niet zou lukken met opgewarmde slagroom lijkt dit me HET alternatief!! (Hoef ik niet 3 keer naar de supermarkt omdat het mislukt of zo ;) )

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

27

Lara M. schreef:

Eigenlijk heel makkelijk en superlekker is om een blikje gecondenseerde melk te koken, zachtjes laten koken voor 1,5 uur en helemaal laten afkoelen. Als je dit door de botercr

28

momfer schreef:
Lara M. schreef:

Eigenlijk heel makkelijk en superlekker is om een blikje gecondenseerde melk te koken, zachtjes laten koken voor 1,5 uur en helemaal laten afkoelen. Als je dit door de botercr

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

29

ik heb die gecondenceerde melk geprobeerd maar nu si het helemaal aangebrand sta je dan 1,5 uur te roeren???!!!!

30

Heb je de melk uit het blikje gehaald en toen in een pannetje gedaan? :O Als dat zo is dan is het niet helemaal goed gegaan..... Je moet het blikje in een pan kokend water zetten (helemaal onder water) en dan anderhalf/ twee uur op een laag vuurtje laten koken.Wel even kijken of het blikje onder water blijft,ander wat gekookt water toevoegen.

Succes,Monique63

Carpe Diem !

31

monique63 schreef:

Heb je de melk uit het blikje gehaald en toen in een pannetje gedaan? :O Als dat zo is dan is het niet helemaal goed gegaan..... Je moet het blikje in een pan kokend water zetten (helemaal onder water) en dan anderhalf/ twee uur op een laag vuurtje laten koken.Wel even kijken of het blikje onder water blijft,ander wat gekookt water toevoegen.

Succes,Monique63

ja... dat heb ik idd gedaan...lnou ja voor de volgende keer weet ik het nu moet ik maar snel een nieuw taartje maken om het te proberen!

Ik heb nu een dun laagje botercreme gesmeerd en er in kleine blokjes gesneden fudge opgelegd, en wij vinden het lekker nu maar hopen dat mijn schoonzus en zwager het morgen ook lekker vinden...

Berichten [ 26 tot 31 van 31 ]

Pagina's Vorige 1 2

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren