Onderwerp: victoriaanse baby
Eindelijk, ze is af, mijn victoriaanse baby!In november al aan begonnen, deze week uit de stoffige kast het hoofdje, armen en lijf gehaald en toen ..an het werk met aankleden etc. Omdat de jurk van silkpaste is gemaakt maar ja, dat was nu dus op, kon ik het jurkje niet meer op de juiste kleur krijgen dus toen maar geel, nou, het viel me niet eens tegen. \ik heb het borststuk gesmocked met zo'n soort schroefmotief en toen met een soort vogelbekpincet iedere keer knipjes gezet, dat was een erg precies werk maar wel heel leuk om te doen. ik wilde graag een klassieke baby vandaar de franje oftewel....met de tandenstoker eh pardon, de cocktailprikker lekker gefrilled, nou toen ontdekte ik dat er erg veel kwaliteitverschil zit in cocktailprikkers dus wees gewaarschuwd:lol:
\nou, ben toch stiekum best trots op haar hoor, en heb haar in een houten kistje met een glazen schuifpui ervoor bewaard tot een geschikt moment zich aandient om haar op een taart te plaatsen, maar misschien doe ik dat ook wel niet, ze ligt er net bij als Sneeuwwitje in haar glazen kist. Nu de foto nog, wat valt me nooit mee moet ik eerlijk zeggen. close-upje in mijn album
http://www.taartenkotje.mijnalbums.nl
. Wel erg knap gemaakt

Dat is bruut, onmenselijk en kan onmogelijk de bedoeling zijn! Gewoon leuk etaleren en nog jaaaaaaaaaaaaaaaren naar kijken! 
)