1

Onderwerp: victoriaanse baby

Eindelijk, ze is af, mijn victoriaanse baby!In november al aan begonnen, deze week uit de stoffige kast het hoofdje, armen en lijf gehaald en toen ..an het werk met aankleden etc. Omdat de jurk van silkpaste is gemaakt maar ja, dat was nu dus op, kon ik het jurkje niet meer op de juiste kleur krijgen dus toen maar geel, nou, het viel me niet eens tegen. \ik heb het borststuk gesmocked met zo'n soort schroefmotief en toen met een soort vogelbekpincet iedere keer knipjes gezet, dat was een erg precies werk maar wel heel leuk om te doen. ik wilde graag een klassieke baby vandaar de franje oftewel....met de tandenstoker eh pardon, de cocktailprikker lekker gefrilled, nou toen ontdekte ik dat er erg veel kwaliteitverschil zit in cocktailprikkers dus wees gewaarschuwd:lol:
\nou, ben toch stiekum best trots op haar hoor, en heb haar in een houten kistje met een glazen schuifpui ervoor bewaard tot een geschikt moment zich aandient om haar op een taart te plaatsen, maar misschien doe ik dat ook wel niet, ze ligt er net bij als Sneeuwwitje in haar glazen kist. Nu de foto nog, wat valt me nooit mee moet ik eerlijk zeggen. close-upje in mijn album
http://www.mijnalbum.nl/Foto-H44H3SDM.jpg

Mijn taarten zijn te zien op:
http://www.taartenkotje.mijnalbums.nl

2

Re: victoriaanse baby

hoi

ik vind het altijd erg mooi gemaakt, maar zou het nooit op een taart maken ik vind het zo luguber om het aan te snijden of wat dan ook. Ligt misschien aan mij hoor :). Wel erg knap gemaakt

gr anke

3

Je houdt ons voor de gek; daar ligt gewoon een baby :+
Echt prachtig gemaakt!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4 Laatst bewerkt door tom poes (16-01-2008 22:48)

Heb echt gauw naar mijn.album gesurfd om je plaatje te vergroten en het jurkje is echt GEEN stof! Ongelooflijk! En schitterend! En dat gesmockte is ook al zooooo knap!
:thumb:
Hoe groot is ze? Klein denk ik, want ze komt tzt nog op een taart?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

jeetje wat een plaatje is dit zeg....echt heeeeeeeeel mooi....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

6

wat een schatje.Echt heel lief.

7

WAT EEN KUNSTWERK!!!!!!!!!! Die hoort niet in een kistje, maar in een kinderwagen, toch? Echt gaaf!

Je hart fluitsert, luister goed!

8

Wat ontzettend mooi gemaakt zeg!! Diep onder de indruk!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

9

Wow!

Groetjes Tweety!

10

Hier ga je het mes toch niet inzetten?? Dat ga je niet doen hoor!! Laat ik het niet merken!!! :nooo  Dat is bruut, onmenselijk en kan onmogelijk de bedoeling zijn! Gewoon leuk etaleren en nog jaaaaaaaaaaaaaaaren naar kijken! :Y

11

Wauw dat is knap!!! doe ik je zeker niet na, mooi hoor.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

12

Nou,  ik kan nog steeds niet geloven dat dit schattige poppetje een jurkje van silkpasta aan heeft, en ook dat jasje, geweldig. Niet opeten, lekker bewaren in de vitrine kast, Geweldig mooi, moet je workshops in gaan geven

Veel taart plezier

13

Ze is prachtig!
Het gezichtje zo fijn ze is helemaal perfect!
Niet op een taart zetten hoor.

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

14

Oooo, neeee.... niet opeten hoor... laat haar maar lekker slapen (ssssst....) en als je haar 'zat' bent - ooit - dan laat je het maar weten, kom ik op de fiets naar je toe en mag ze een poosje bij mij wonen...

Ze is zooooo moooi, dit heb je werkelijk fantastisch gedaan. TOP !!!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

15

zo he wauw echt schitterend!!!

wauw wat mooi gemaakt die moet een mooi plaatsje krijgen

Groetjes Katinka & Manuela
Bekijk ons album http://detaartenmamas.mijnalbums.nl/

17

oooo wat is ze mooi....het is

18

NIET OPETEN...wauw wat knap gedaan en als je haar beu bent kun je na koenie altijd mij bellen om een tijdje op te passen!!!!!
Heb in gezoomd op de stof,,heel knap gedaan hoor zie het verschil niet..SUPER!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

19

Waw! Ben even sprakeloos! (en dat gebeurt niet dikwijls ;))
Het is echt PRACHTIG! Het lijkt echt een jurkje van zijde. Ik kan me voorstellen dat je er uuuuuuuuuuuuuuren mee bezig bent geweest!

Evleyn

Wil je mijn website zien? www.koekentiene.net

20

OOOOOOOH dit is een waar kunstwerk joh! Helmaal te gek. ik zou hem niet opeten of op een taart doen hoor. Dit is te lief!

21

Koenie schreef:

Oooo, neeee.... niet opeten hoor... laat haar maar lekker slapen (ssssst....) en als je haar 'zat' bent - ooit - dan laat je het maar weten, kom ik op de fiets naar je toe en mag ze een poosje bij mij wonen...

Dan kan ze daarna door naar mij, dit supermooie schatje!
*taartdoos buigt heeeeel diep*

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

22

WAUW!!! Wat prachtig gedaan.Daar moet je wel "engelengeduld" voor hebben denk ik. En ik sluit me bij de rest aan: NÍET OPETEN , gewoon laten slapen .....

Monique63

Carpe Diem !

23 Laatst bewerkt door mariëlle (17-01-2008 09:38)

Hier log ik even voor in hoor :-)
Hij is super geworden in het geel :Y :Y
Dat was toch wel het wachten waard, maar let op hij is heeeeeeeeel breekbaar!

veel plezier nog vandaag, groetjes Mariëlle

Aaahhh wat een schatjuh !!Ze ziet er erg mooi en heel lief uit !!Knap gemaakt.En ik zou hem net als de rest lekker laten slapen en als er visite komt of mensen voor een opdracht haar lekker laten showen :lol:

Groetjes Astrid

25

Geweldig, wat een plaatje!!!