Hey Moon, zag je taart gisteren opeens maar had even geen tijd, wil toch ECHT even reageren hoor want ik ben een heuse FAN van jouw ontwerpen
:-D
Dit is ook een echte sprookjestaart geworden, de hoeveelheid roosjes is echt supergaaf, maakt het helemaal Doornroosje... voor het groen, had ik zelf sliertjes gerold en die een beetje door elkaar geplakt (weet eigenlijk niet of je een tip wilt
) zoals bijvoorbeeld bij mijn Paastaart aan de achterkant, of blaadjes er ook leuk mee zouden staan, weet ik niet, ik probeer het altijd gewoon (en dan moet Julio weer komen kijken om zijn mening te geven
).
Voor het stapelen, dat blijft altijd lastig om de taarten op te tillen, je kunt het ook met een grote spatel of pannekoekending proberen of anders laat ik ze altijd even opstijven in de koelkast en zet ze er daarna pas op (geen handen aan de voorkant uiteraard
). Ook maak ik altijd een onderrandje als ze al gestapeld zijn dan worden eventuele niet zo nette
onderkantjes ook weggewerkt.
Het leuke van jouw taarten vind ik dat je dus echt kunt zien dat je iets kunstzinnigs doet (of bent
), ze zien er echt heel bijzonder uit, die van je avatar bijvoorbeeld en die van de theaterflyer, ben er echt helemaal weg van, echte EETBARE KUNST!
Hoop eigenlijk dat je deze kant een beetje op blijft gaan met je taarten, lekker anders dan de anderen :-D
Veel plezier trouwens in maart met de cursus!
Groetjes, Lara. Mijn
taarten album"I wud, therefore I exist"