1

Onderwerp: Gevallen ruiter en verjaardagstaart

Hallo,

Terwijl iedereen aan de buis gekluisterd zat en naar Live en Cooking keek, vierde ik niets vermoedend mijn verjaardag. Had ik het geweten dan had de visite verplicht t.v moeten kijken hoor. Wilde eerst niet bakken voor mezelf maar vond dat ik dat toch niet kon maken, dus de hele zaterdag aan de gang geweest. Was niet erg crea dus twee simpele, dezelfde, taartjes gemaakt gevuld met bokkepootjes. (is echt favoriet bij de visite) en een kwark en slagroomtaart. Vandaag met de buuven nog een bakkie + taart gedaan en tussendoor voor mijn nichtje aan de gang die morgen jarig is. Toen ik deze taart in een boek zag wist ik meteen dat die voor haar moest worden. Ze lijkt er sprekend op en heeft ook zo'n pony, en is er onlangs afgevallen. Deze taart was super om te maken, mijn eerste geboetseerde kunstwerk. Was reuze trots op het resultaat tot mijn zus hem kwam halen en de fout ontdekte......
Wat een domper zeg, maar als je het niet weet zie je het misschien ook niet (zij zag het voorbeeld in het boek) ik ben benieuwd of jullie het zien.

gr. Ellen

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TFQFVCUG.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UA6T7OEK.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XVJJHSDE.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-T3VQZYLJ.jpg

2 Laatst bewerkt door Maaikelove (14-01-2008 22:23)

Re: Gevallen ruiter en verjaardagstaart

Wat een leuke taartjes! De geboetseerde is geweldig, op de freubeldag van Koenie heb ik ook in een boek gebladert

3

Ik heb geen idee wat de fout is, ik vind het een prachtige (en lachwekkende :D) taart...

De taartjes voor je eigen verjaardag zijn ook leuk, nog gefeliciteerd!

4

Maaikelove schreef:

Maar ik zie geen fout hoor? Misschien had zn achterbeentje andersom gemoeten? Dat is het enigste wat ik kan bedenken.
Ennn... wat geeft het dat het in het boek wat anders staat? ;)

Precies juist. Het is nu een gehandicapt paardje geworden. Maar ze zaten er zo vast aan dat ik ze er niet meer af durfde te halen. Wel balen hoor, het mooie is er voor mij meteen af.

Ellen

5

H

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

Wat niet weet wat niet deerd toch??Hij is erg leuk geworden.Mijn zusje zei hihi gelukkig ben ik al jarig geweest.Heeft zelf ook 2 paarden en valt regelmatig met de billen in de modder haha

Groetjes Astrid

7

Geweldige taarten zeg! Ik vindt de pony toch het leukst!

Groetjes Tweety!

8

Wat een leuke taarten! Die bloemen zien er fleurig en kleurig uit en die ruiter: geweldig dat gezicht!! En je paard is zoooo schattig!

Mooi gedaan!!

9

Lachen!!Echt een mooi taartje geworden...en die beneb...daaardoor viel het paard natuurlijk!

Je hart fluitsert, luister goed!

10

super hoor..ene dat beentje stoort niet hoor kei goe gedaan!!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

11

super leuk taartje geworden! En van foutjes kun je alleen maar leren.

12

Oh wat grappig zeg! Heel leuk gemaakt!

13

leuke taarten hoor en joh dat beentje niet te druk ove maken hoor... al zou ik me er ook aan storen hoor ;)

14

hele leuke taart, en dat been was mijn iet eens opgevallen,

Gr Bettie

Veel taart plezier

15

Ja, ik heb het boek ook, vind het een leuk boek om inspiratie op te doen! Hij is mooi hoor!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

16

hahahahahahaha...wat een super leuke taart...nou ik moest een keer extra kijken naardat been hoor....was mij zo 123 niet opgevallen......je eigen verjaardagstaarten zijn ook heel fleurig...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

17

Ze zijn erruuuug leuk...vooral die met de ruiter in het water ha ha ha ha ha..dat gezicht dan...geweldig!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

18

hihi hoe grappig die gevallen ruiter!!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

19

Nou ik vind ze ook heel mooi geworden hoor! Je bloemen taartjes hebben ook lekkere frisse kleurtjes!!

20

Allereerst dan even: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Enne... je hebt twee prachtige verjaardagstaarten gemaakt, dame! Ook de gevallen ruiter vind ik erg leuk! Kan me voorstellen dat je nichtje eraf viel... met zulke paardenbenen... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

21

hoi collega :)
je taart met het gevallen taart is erg leuk geworden. Nog gefeliciteerd he met je verjaardag.

veel plezier nog vandaag, groetjes Mariëlle

22

H