Onderwerp: Gevallen ruiter en verjaardagstaart
Hallo,
Terwijl iedereen aan de buis gekluisterd zat en naar Live en Cooking keek, vierde ik niets vermoedend mijn verjaardag. Had ik het geweten dan had de visite verplicht t.v moeten kijken hoor. Wilde eerst niet bakken voor mezelf maar vond dat ik dat toch niet kon maken, dus de hele zaterdag aan de gang geweest. Was niet erg crea dus twee simpele, dezelfde, taartjes gemaakt gevuld met bokkepootjes. (is echt favoriet bij de visite) en een kwark en slagroomtaart. Vandaag met de buuven nog een bakkie + taart gedaan en tussendoor voor mijn nichtje aan de gang die morgen jarig is. Toen ik deze taart in een boek zag wist ik meteen dat die voor haar moest worden. Ze lijkt er sprekend op en heeft ook zo'n pony, en is er onlangs afgevallen. Deze taart was super om te maken, mijn eerste geboetseerde kunstwerk. Was reuze trots op het resultaat tot mijn zus hem kwam halen en de fout ontdekte......
Wat een domper zeg, maar als je het niet weet zie je het misschien ook niet (zij zag het voorbeeld in het boek) ik ben benieuwd of jullie het zien.
gr. Ellen

) taart...