1 Laatst bewerkt door Jol321 (13-01-2008 13:37)

Onderwerp: Babytaart en fototoestel

Na me 2 dagen geleden voor het eerst op het forum te hebben gemeld (met al vele lieve, bemoedigende reacties) heb ik de smaak te pakken en wil ik de overige productie van afgelopen week laten zien.

Nadat ik maandag bij Wendy heb leren boetseren, wilde mijn 3 zoontjes ook graag een baby maken. Spullen gepakt en een half uurtje met ze gezeten: ik ben helemaal trots op ze: 5, 8 en 10 jaar oud en dan al zo'n produktie. Mijn zoontje van 5 roept nu tegen iedereen, dat hij later taartenbakker wordt net als mama....(terwijl ik pas 10 taarten heb geproduceerd)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SVEQU7E8.jpg

Mijn eerste babytaart:
Combinatie marshmellowfondant/marsepein, gevuld met bbr en manderijntjes en abrikozenjam (het moest een dagje zonder koeling kunnen).

http://www.mijnalbum.nl/Foto-M34U7LZW.jpg

Op vrijdag volg ik een fotocursus aan de fotoschool. Voor het nieuwe jaar wilde ik een taartje voor mijn cursisten meenemen. Ik begon er weer te laat aan (half tien 's avonds met het bekleden), waardoor het niet netjes werd, maar mijn mede-cursisten waren super enthousiast (de fototoestellen werden direct uit de tas gehaald). Wederom marshmellowfondant/marsepein en aan biscuitmix (webshop) 2 tl koekkruiden toegevoegd, gevuld met lemoncurd/botercreme en mona citroenkwark. Erg lekker. Het fototoestel was van cake (gemaakt zoals de fles-how-to, plakjes aan elkaar geplakt met botercreme).

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MHUT8NAW.jpg

Bedankt weer voor het kijken.

Groet, Jolanda

2

Re: Babytaart en fototoestel

Wauw super zeg...die camera..GEWELDIG!!!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

3

Zo echt gaaf! Die camera is echt super!! Lief die baby's!

4

Wat gaaf, die camera en wat een schatje die baby's.

Natascha

Groetjes Natascha

5

Je zoontjes hebben het ook in zich das duidelijk!
en je camera WAUW die is super!!!!

6

2 super mooie taarten en 4 prachtige babytjes!! Die camera is echt super!

7

Gaaf zeg die camera en de babietjes te zien zit het wel goed met de boetseergenen in de familie ;)

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

8

wauwwwwwww de camera ziet er heel erg gedetailleerd uit, knap gedaan!!

9

Wat een geweldige camera! Super gemaakt :Y. Je baby-taart is ook erg mooi geworden en je zonen hebben mooie baby's geboetseerd!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

10

wauw...wat een leuke babietjes...die jongens hebben talent hoor....super ook al die verschillende hoofddeksels...en je camera......G-E-W-E-L-D-I-G

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

11

Zo echt heel mooi gemaakt die camera! Super!
Ook de baby's zijn lief, weet nog niet of ik het ze na kan doen.....

12

jaja, zo jong en dan al baby's maken ;) :lol:
Ze zijn erg goed gelukt van alle mannen :thumb: en je camerataart is geweldig

Alles goed???? nee 3 fout

13

Wauw! Wat kunnen jou zoontjes dat goed zeg! Beter dan ik het zelf doe hihi
Liefe baby taart zeg, en het fototoestel vind ik toch best knap gemaakt hoor.

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

14

Wat zijn ze beide leeeeuuuk geworden!!! Enne...die jongens van jou kunnen trots op zichzelf zijn hoor!!! SUPER...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

15

Wauw, je camera is megaorigineel!!!

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

16

Wauw, die camera is zeer indrukwekkend! Het geboortetaartje ziet er ook mooi strak uit.
Ik had je topic al gelezen, maar stom van me dat er bij het lezen van de namen niet eens belletje ging rinkelen. ( Gelukkig mag ik momenteel weer mijn hormonen overal de schuld van geven) Leuk om je hier weer eens terug te vinden!

17

mijn hemel, wat een super fantastische camera heb je gemaakt! je geboortetaartje vindt ik ook zo lief! je kinderen hebben super babies geboetserd! Erg leuk allemaal!
Maar de camera ... wow die is echt een toppertje! :Y

Groetjes Tweety!

18

Leuk leuk leuk!!!!

Wat kunnen ze goed boetseren!!!!

Maar eh, ik vlak jou ook niet uit hoor! Supergave camera! Ik heb al twee keer "nee" gezegd tegen een 'fototoestel-opdracht'... het lijkt me zooooo moeilijk!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

19

Koenie schreef:

Supergave camera! Ik heb al twee keer "nee" gezegd tegen een 'fototoestel-opdracht'... het lijkt me zooooo moeilijk!

Koenie, nee joh. Is juist super eenvoudig, omdat zo'n camera lekker robuust is. Daardoor is het zelfs voor mij in te pakken in marsepein. De rest bestaat m.n. uit rondjes, dus met vormpjes en pennen kom je een heel eind. Moet jou zeker lukken.

Groet, Jolanda

20

Zo zeg die kids kunnen lekker boetseren! En je fototoesteltaart is geweldig!

21

dat fototoestel is KNAP !!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

22

Zoooo je fototoestel lijkt goed zeg !!!
Mooie taarten geworden !

23

Klik! Die staat er mooi op! Super!!

Je hart fluitsert, luister goed!

24

Een mooie babytaart en die camera is super!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."