Onderwerp: Babytaart en fototoestel
Na me 2 dagen geleden voor het eerst op het forum te hebben gemeld (met al vele lieve, bemoedigende reacties) heb ik de smaak te pakken en wil ik de overige productie van afgelopen week laten zien.
Nadat ik maandag bij Wendy heb leren boetseren, wilde mijn 3 zoontjes ook graag een baby maken. Spullen gepakt en een half uurtje met ze gezeten: ik ben helemaal trots op ze: 5, 8 en 10 jaar oud en dan al zo'n produktie. Mijn zoontje van 5 roept nu tegen iedereen, dat hij later taartenbakker wordt net als mama....(terwijl ik pas 10 taarten heb geproduceerd)

Mijn eerste babytaart:
Combinatie marshmellowfondant/marsepein, gevuld met bbr en manderijntjes en abrikozenjam (het moest een dagje zonder koeling kunnen).

Op vrijdag volg ik een fotocursus aan de fotoschool. Voor het nieuwe jaar wilde ik een taartje voor mijn cursisten meenemen. Ik begon er weer te laat aan (half tien 's avonds met het bekleden), waardoor het niet netjes werd, maar mijn mede-cursisten waren super enthousiast (de fototoestellen werden direct uit de tas gehaald). Wederom marshmellowfondant/marsepein en aan biscuitmix (webshop) 2 tl koekkruiden toegevoegd, gevuld met lemoncurd/botercreme en mona citroenkwark. Erg lekker. Het fototoestel was van cake (gemaakt zoals de fles-how-to, plakjes aan elkaar geplakt met botercreme).

Bedankt weer voor het kijken.

. Je baby-taart is ook erg mooi geworden en je zonen hebben mooie baby's geboetseerd!
en je camerataart is geweldig