Onderwerp: alternatief dummie
Voor de basisschool van mijn kinderen mag ik een taart maken , een dummie, voor als de kinderen jarig zijn. \ik heb dit al eens gemaakt voor de psz, uit de wiltongids, die dus. Maar ik wilde geen dummies aanschaffen. Ik dus op zoek naar piepschuim op school. Niet te vinden. Maar....toen zag ik, een restant OASE, nog van de kerststukjesworkshop op school, in een hoek staan. Hele grote blokken. (voor de dummies onder ons van die grote groene blokken die in een teil water als een spons water opzuigen, kun je kersttakken etc. in steken en kerststukjes maken)tja, wat doe je dan.....gewoon laten liggen????:lol: Nee dus, ik de boel meenemen, keurig op maat snijden, nou, dat doe je met piepschuim dus echt niet he,
Je kunt ze natuurlijk ook in het tuincentrum of bloemenwinkel kopen, let wel op de prijs dan he!!!!!
En dan...cocktailprikkers erin om de stukken aan elkaar te zetten, pipinggel erop en bekleden maar, zo eenvoudig is het:en het is gelukt!!!!!Ik trots, zegt mijn man nuchter:ben je nou blij, na al mijn verrukte kreetjes tijdens het bekleden, ja zeg ik volmondig, heeeeeeeeeeeeel blij. \tja, die mannen en de rest van de taartdummies snappen het niet, maar jullie wel , toch!!!!!!!!
Jullie moeten nog even geduld hebben voor het resultaat, hij hoeft pas in februari af te zijn dus ik ga rustig aan de gang met de rest maar ik zal em zeker showen!
http://www.taartenkotje.mijnalbums.nl