1

Onderwerp: Fondant smelten?

Kan ik fondant zo dun laten smelten dat ik het spuiten kan. Had al met zoekfunctie gezocht maar ben er niks over tegen gekomen.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

2

Re: Fondant smelten?

Is er niemand die dit weet?

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Je kunt fondant wel afslappen met water, maar er echt mee spuiten zou ik niet doen geloof ik. Waar wil je het voor gebruiken?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Bedoel je vloeibare fondant? volgens mij blijft het dan gewoon vloeibaar en is je gespoten vorm binnen de korste keer helemaal uitgelopen...

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

5

Marianne schreef:

Je kunt fondant wel afslappen met water, maar er echt mee spuiten zou ik niet doen geloof ik. Waar wil je het voor gebruiken?

Ik wou nl proberen om er die mooie krullen mee te spuiten als ze vaak met botercreme doen. Maar ja stel je zou fondant zo kunnen smelten, spuiten en dat het dan op den duur weer hard word, zou het mooi zijn. Daarom vroeg ik het me af.

Chaterine ik bedoel eigenlijk gewoon fondant. Want vloeibaar fondant zal wel vloeibaar blijven neem ik aan.