Onderwerp: Fondant smelten?
Kan ik fondant zo dun laten smelten dat ik het spuiten kan. Had al met zoekfunctie gezocht maar ben er niks over tegen gekomen.
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Fondant smelten?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kan ik fondant zo dun laten smelten dat ik het spuiten kan. Had al met zoekfunctie gezocht maar ben er niks over tegen gekomen.
Is er niemand die dit weet?
Je kunt fondant wel afslappen met water, maar er echt mee spuiten zou ik niet doen geloof ik. Waar wil je het voor gebruiken?
Bedoel je vloeibare fondant? volgens mij blijft het dan gewoon vloeibaar en is je gespoten vorm binnen de korste keer helemaal uitgelopen...
Je kunt fondant wel afslappen met water, maar er echt mee spuiten zou ik niet doen geloof ik. Waar wil je het voor gebruiken?
Ik wou nl proberen om er die mooie krullen mee te spuiten als ze vaak met botercreme doen. Maar ja stel je zou fondant zo kunnen smelten, spuiten en dat het dan op den duur weer hard word, zou het mooi zijn. Daarom vroeg ik het me af.
Chaterine ik bedoel eigenlijk gewoon fondant. Want vloeibaar fondant zal wel vloeibaar blijven neem ik aan.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Fondant smelten?