Onderwerp: Gelukkig Nieuwjaar!!!
Wat een drukke vakantie geweest zeg ...
Heb voor het kerstfeest een chocoladetaart en een 3D kerstboom gemaakt maar helaas geen foto's daarvan: de kerstboom was voor kerstdag bij mijn schoonmoeder en, je gelooft het nooit, maar voordat de gasten de kans kregen om de taart te 'bewonderen', had ze hem in de keuken al in stukken versneden en zo op de tafel gezet!!! Geen foto's dus, en niemand die hem gezien heeft ... 
Voor de nieuwjaarsreceptie bij mijn schoonfamilie: nieuwjaarstaart dubbel gevuld met champagnebavarois en afgestreken met 4vruchtenconfituur. Alles van fondant.
Ik was zoooo blij dat ik ook het sneeuwpopje eens kon maken! Ben er best wel trots op eigenlijk:

Overgrootvader wou iets met marsepein en slagroom, de kindjes trouwens ook, en aangezien die laatste zot zijn van mega mindy ... dubbel gevuld met een laagje chocolade (gesmolten en dan een beetje boter doorgeroer zodat hij niet weer keihard werd), slagroom en abrikozenconfituur:

Met oudejaar kwamen er vrienden eten, ik had mooie lolliekoekjes gebakken in de vorm van een ster, met wit glazuur, zilverpareltjes en in zilverkleur de eerste letter van de naam. Die had ik op de borden gelegd in de servietten. Helaas ook geen duidelijke foto, maar ik post hem lekker toch:

Bedankt voor het kijken!
Ik probeer ook dagelijks naar jullie taarten te kijken, en ik moet zeggen, het niveau blijft stijgen en mijn mond valt meermaals open van verbazing! Er staan echte toppers tussen!
Beste wensen voor 2008 iedereen!

.