Onderwerp: Soort van kinderworkshop gegeven vanmiddag....
De dochter van vrienden van ons wil al een tijd een taart met mij maken. Ik ben heeel creatief zegt ze altijd dus je hoeft me bijna niet te helpen hoor....
En aangezien het nog vakantie is, zijn we vanmiddag aan de slag gegaan. Samen met mijn vriendin die ook wel eens wilde weten hoe die taarten in elkaar zitten. En met mijn eigen dochter en nog een vriendinnetje. Ik ben helemaal af nu. haha. Ik moet zelf soms nog denken hoe het ook alweer moet en dan moet je het andere, kids , uit gaan lekker. De meiden vonden het geweldig. Het vullen en bekleden heb ik gedaan, en mijn vriendin een klein beetje om te oefenen. De kitty's hebben de meiden deels zelf gemaakt, maar het grootste gedeelte hebben wij gedaan. Was ook nog wel moeilijk voor ze. Was de eerste keer dat ze met marsepein enzo werkte. En het versieren hebben ze helemaal zelf gedaan en bedacht. Ik heb alleen 2 roosjes gemaakt.... wilde met mijn dochters verjaardagsfeestje taarten gaan maken maar moet nog even bedenken hoe ik dat met 6 kinderen aan ga pakken. 
Nou een heel verhaal maar hier wat foto's van een gezellig middagje.

En hier een met de resultaten

Zo
Voor meer taartjes: www.miertjestaartjes.mijnalbum.nl
.
. Ze kijken ook zo heerlijk trots in de camera! Leuk!
)