1

Onderwerp: Soort van kinderworkshop gegeven vanmiddag....

De dochter van vrienden van ons wil al een tijd een taart met mij maken. Ik ben heeel creatief zegt ze altijd dus je hoeft me bijna niet te helpen hoor....
En aangezien het nog vakantie  is, zijn we vanmiddag aan de slag gegaan. Samen met mijn vriendin die ook wel eens wilde weten hoe die taarten in elkaar zitten. En met mijn eigen dochter en nog een vriendinnetje. Ik ben helemaal af nu. haha. Ik moet zelf soms nog denken hoe het ook alweer moet en dan moet je het andere, kids , uit gaan lekker. De meiden vonden het geweldig. Het vullen en bekleden heb ik gedaan, en mijn vriendin een klein beetje om te oefenen. De kitty's hebben de meiden deels zelf gemaakt, maar het grootste gedeelte hebben wij gedaan. Was ook nog wel moeilijk voor ze. Was de eerste keer dat ze met marsepein enzo werkte. En het versieren hebben ze helemaal zelf gedaan en bedacht. Ik  heb alleen 2 roosjes gemaakt.... wilde met mijn dochters verjaardagsfeestje taarten gaan maken maar moet nog even bedenken hoe ik dat met 6 kinderen aan ga pakken.   :think:
Nou een heel verhaal maar hier wat foto's van een gezellig middagje.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UK77B4HP.jpg

En hier een met de resultaten

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZUPTXVGE.jpg

Zo

Groetjes van Miranda
Voor meer taartjes: www.miertjestaartjes.mijnalbum.nl

2

Re: Soort van kinderworkshop gegeven vanmiddag....

Ach wat leuk ze om die meisjes zo te zien. En ze hebben het super gedaan hoor!
Leuk om dit ook met een verjaardagspartijtje te doen, wel pittig lijkt me!

3 Laatst bewerkt door tom poes (04-01-2008 19:32)

Ik zie 3 supertrotse meiden en terecht! Wat een leuke taartjes!
Om het met 6 te gaan doen moet je denk ik niet aan een puzzeltje gaan, ik zou ze iets simpels laten boetseren. Werken met uitstekertjes vinden ze ook nog best moeilijk en leg niet te veel pareltjes, bloemetjes e.d. op tafel (of portioneer het per kind) want anders gaat alles op de taartjes! En kleine taartjes, ik vind deze nog best erg groot!
Ik heb het nu 2x met 6 meisjes gedaan, de ene keer met groep 7-ers en de andere keer met groep 8-ers. Jouw dametjes zijn nog wel wat jonger geloof ik?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

Ze hebben het fantastisch gedaan met wat hulp maar dat mag de pret niet drukken toch?
Het zijn alledrie hele leuke taarten geworden,ze zullen er best wel trots op zijn en de ouders ook.

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

5

ja deze dametjes zijn  5 en een half en 7. Dat is wel wat anders dan groep 7 en 8. Ik denk dat als ik het ga doen met Zo

Groetjes van Miranda
Voor meer taartjes: www.miertjestaartjes.mijnalbum.nl

6

een geslaagde middag dus! petje af hoor..en idd niet teveel uitstekers neer leggen

7

Wat leuk om die meiden zo blij te zien! Heb zelf ook 2 meiden van 5 en 7 en heb gemerkt dat ze het heel leuk vinden om te freubelen met marsepein. Uitstekertjes werken prima voor ze.

Groetjes,
Daniela

8

Dat is een mooie afsluiter van de kerstvakantie! En met recht dat je dochter supertrots is :).

Life is uncertain... do the wud first! ;)

9

Wow wat mooie taarten gemaakt door 3 mooie meiden! Knap hoor!

Groetjes Tweety!

10 Laatst bewerkt door Carina (04-01-2008 23:40)

wat een leuke taartjes zeg! Je zult wel lekker aan het opruimen zijn geweest!  Maar de resultaten zijn geweldig. Een tip voor de kinderverjaardag: je kunt bijvoorbeeld 12 bolletjes bakken, en dan kunnen de meiden er 1 versieren en lekker op eten en 1 om mee naar huis te nemen om te showen!! In een leuk zakje doen en dan hoef je meteen geen traktatie meer te verzinnen wat ze mee kunnen nemen als ze weer naar huis gaan.
Tom poes kan je vast voorzien van tips, want die heeft vorig jaar een geweldig geslaagd feestje gehad met haar dochter!
Succes

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

11

Wat hebben ze dat goed gedaan zeg! Echt heel knap :Y. Ze kijken ook zo heerlijk  trots in de camera! Leuk!
Voor het feestje zou je ze ook iets eenvoudigs kunnen laten boetseren, een beertje is bijvoorbeeld echt heel simpel maar ziet er wel heel leuk uit.
Veel plezier in ieder geval als het zover is!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

12

Wat een gezellig middagje met leuke en lekkere resultaten!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

13

Zo dat ziet er gezellig uit! De dametjes hebben ook mooie taarten gemaakt!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

14

Geweldig!! Leuk gedaan hoor...

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

15

Hey Miran,

Zal vast erg gzellig zijn geweest!
Ik weet wat een gedoe het is om met zulke kleine kinderen een taartje te maken maar het is wel heel leuk!
Het resultaat is ook erg leuk geworden!

16

Wat een leuke taarten zeg! Daar heb je idd je handen vol aan!
Ik geef mijn dochter (6) altijd een klein stukje marspein en het kleine rollertje en daar kan ze goed mee uit de voeten!

Je hart fluitsert, luister goed!

17 Laatst bewerkt door lune (05-01-2008 12:16)

Wat leuk en wat zullen de dames trots zijn (ben ik ook nog steeds als er weer een taart gelukt is :D)
En je kan voor het feestje toch hulptroepen inroepen ? vriendinnen, oma's, die kunnen vast wel helpen met uitsteken ;)

Hee, de kleine foto's zijn ineens gegroeid tijdens mijn reactie :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

18

Och wat leuk om die meidjes zo lekker bezig te zien, maar kan me voorstellen dat je
gebroken was daarna...pffffff
Leuk taartjes gemaakt hoor

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

19

Maar ze zijn zoooooo leuk geworden!!!

En die blije koppies erbij... geweldig!!!

Ik zag een hoop goeie tips voorbij komen... ook hier opgeslagen!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

20

Hey Miran,

Ik had ze al op de hyves zien staan! Wat zijn ze leuk geworden he. Kijk maar uit straks heb je concurentie van Zoe.

Natascha

Groetjes Natascha

21

Wat ziet dat er gezellig uit. Verheug me erop om ook zo'n taart met mijn dochter te maken. Ze zijn erg mooi geworden.
Groetjes Natascha.