26

Re: wit met zwarte rozen en kerstkaart van bedrijf nagemaakt

Errug leuk zeg dat je jullie kerstkaart hebt nagemaakt, ziet er superstrak uit, hele mooie kleur trouwens! En ja die zwart-witte is wel een smashing, superhippe taart joh, vind hem ook geweldig!!
Enne wat maak jij snel roosjes zeg :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

27

Ben ook helemaal weg van je zwart witte taart! Super! Ik heb nog zwart liggen van de zwarte piet en wist niet goed wat ik daarmee kon doen (sinttaart is het niet geworden) maar vind jouw taart echt super!! Heb hem opgeslagen!!

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

28

Annemieke schreef:

En Mirjam, bij ons is ook alles zwart-wit, maar dan de samenstelling van ons gezin. Wij hebben een Nederlands-Surinaamse combinatie :-)

Oh gezellig, die combinatie hebben we hier nog niet, misschien moet ik daar verandering in brengen  :lol:

29

Twee bijzondere taartjes! Je kaart is ook qua kleur inderdaad supergelukt!  De rozentaart is ook erg mooi, een heel werkje ook al die rozen :Y !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

30

super zijn ze

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

31

Knap gedaan zeg! Die nagemaakte kerstkaart lijkt sprekend! knap hoor!
Ff een vraagje, hoe maak je z`n hele hoge taart?? Zijn daar speciale bakvormen voor. Ik heb een keer twee dezelfde vormen gebakken en op elkaar gezet maar dat is vast niet de manier...??

Groetjes saskia

32

Saskia, ik heb een ronde verstelbare vorm, die heb ik op de kleinste stand gezet, zodat hij op de ring van de springvorm paste. De verstelbare ring is al ruim 8 cm hoog (waren laatst bij de Aldi te koop). Daarna nog een rand met alu folie. Wel gewoon 330 gram mix gebruikt. Dan wordt de taart lekker hoog. Normaal gesproken krijg je toch een beetje een bolle bovenkant en draai je de taart om, maar omdat ik voor het effect van de bloemen die ronding toch wilde, heb ik de taart niet omgedraaid. Je krijgt dan wel weer een superstrakke onderkant!!
Omdat ik de alu folie een keer had dubbelgevouwen blijft deze stevig genoeg om het teveel aan mix recht op te houden.

groeten Annemieke
Cake It

33

wat een mooie taarten zeg

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

34

wat een goed lijkende mooie taart, de eerste!Echt moooooi! ook Je roosjes zijn mooi...

gr ciska