Hoi iedereen!
Bedankt alvast voor het meedenken, maar Sandra, recepten zonder ei zijn moeilijk te vinden, ik vind dat in ieder geval wel...!
als er geen ei in moet, dan zit er wel een andere allergeen in...melk vervangen kan door water, maar als je het ei ook moet gaan vervangen en vanille, e.d dan blijft er, zo is mijn ervaring, niet veel over! De smaak moet namelijk ook wel wat zijn!!
Ik zou het zeker op prijs stellen als je tussen je recepten wilt zoeken voor me...
Ik heb nu op advies van een natuurwinkel vanmiddag wijnsteenbakpoeder gekocht,(waarschijnlijk hetzelfde als bakpoeder?)
als vervanger van ei in taarten en gebak, e.d maar moet het nog uitproberen..ook de hoeveelheid! Misschien hebben jullie er een handigheidje voor?!
Wat is ruitjesboter?? Ik heb er nog nooit van gehoord namelijk,
misschien speelt het mee dat ik in Zeeland woon, daar heb je niet veel aparte zaken,
ik vind dat er midden in het land meer speciaal zaken zitten, vooral omdat ik hier lees over kookwinkels,e.d....had ik nog nooit van gehoord!!??
Heb ook rijstemelk gekocht...hoop dat ze het willen proberen, want dat is weer een bijkomend probleem: ik koop en probeer vanalles, maar willen ze het proeven..de angst om er last van te krijgen zit er ook bij die kleintjes echt in!
Lune, mijn engels is niet al te best...zal mijn man, als hij tijd heeft, eens rond laten kijken op de site die je aangaf, bedankt!
Ik ga alle gegevens en recepten en tips eens bij elkaar zetten,
en dan komt er vast wel een recept uitrollen wat ik kan gaan proberen!
Fijn dat ik zo snel reactie's gekregen heb, jullie horen het wel!