Onderwerp: Aardverschuiving, geboortetaart en 32 jarige huwelijkstaartje
Hoi,
Ik heb zo
gister avond. Ik zat mijn koelkast even te checken en zag nog een pakje boter en eieren wat opgemaakt moest worden. Dus ik dacht laat ik eens een ronde cake bakken met als vulling botercreme met crandberry compot en daarna over gieten met icing (roze) Nou ja 1 DRAMA ( gelukkig puur uit probersel) de vulling als tussenlaag gedaan en daarna ging ik het overgieten met icing. Nou ja, toen brak de cake doormidden, eigenlijke kleine aardschuiving
Mijn keuken kastjes alles roze...je zag over sporren
Nou ja de cake smaakte
lekker alleen volgende keer maar geen tussen vulling doen en enkel met icing overheen gieten 

Verder nog op een geboortetaartje gemaakt, kindje op 1-1-2008 geboren en op 2-1 mocht het naar huis dus even snel geboortetaartje gemaakt. Vulling : banketbakkersroom.
Taart weg gebracht, was bij mij in de straat. Kindje niet gezien, mocht wel maar ik zei : kom wel andere keer jullie zijn net thuis. Doe ik nooit trouwens hoor bij iemand die gelijk bevallen is. Maar die gene voor de taart was had eigenlijk het besteld bij me. Maar ik was al lang van plan om het als cadeautje te geven. Ik heb haar reactie nog niet gehoord maar der man vond het erg leuk.

De 32 jarige huwelijkstaartje, simpel gehouden, moest nog even op 27-12-2007 gemaakt worden voor iemand. Ik heb als onderste vulling chocolade mousse en daarna nog een laag chocolade botercreme van de webshopmix gemaakt. Erg jammie
De taart het overigens wel wat vlekjes, de bloemen waren beetje verschoven 

www.taartenvanmanika.nl

Dom. Eigenlijk erg logisch
goede uitleg van je