Onderwerp: nieuw en wil graag leren!
Hallo allemaal! Ik ben Charlene, 27 jaar jong en moeder van een bijna 4 jarig zoontje. Via het trouwforum ben ik hier terecht gekomen omdat ik als bedankje voor ons huwelijk zelf koekjes of cupcakes wil bakken. We gaan trouwen op 20.08.2008 dus ik heb nog even de tijd om hier ideeen op te doen en te leren uiteraard! Ik heb via de webshop een koekjessteker in de vorm van een jurk besteld en ik heb zelf al een grote steker in de vorm van een hartje, dat leek mij wel leuk als bedankje met onze initialen en trouwdatum erop. Ik heb al zitten neuzen bij de howto's en het decoreren van de koekjes leek mij wel te doen......en nu even kijken of het in praktijk ook zo gaat...hihihi! Ik kan niet wachten totdat ik mijn bestelling in huis heb. Als ik de koekjes af heb (en ze zijn een beetje toonbaar) dan plaats ik wel foto's hier op 't forum.
Ik ben gek op koken en bakken....tot nu toe heb ik alleen maar cake(jes) en appeltaarten gebakken....maar door deze site wil ik het ook wel wat groter aanpakken. Verder ben ik ook gek op mijn aanstaande, ons zoontje en onze twee honden!!! Ik hoop hier heel veel van jullie te leren en dan ga ik nu maar weer verder in de verschillende topic kijken!!!