1

Onderwerp: nieuw en wil graag leren!

Hallo allemaal! Ik ben Charlene, 27 jaar jong en moeder van een bijna 4 jarig zoontje. Via het trouwforum ben ik hier terecht gekomen omdat ik als bedankje voor ons huwelijk zelf koekjes of cupcakes wil bakken. We gaan trouwen op 20.08.2008 dus ik heb nog even de tijd om hier ideeen op te doen en te leren uiteraard! Ik heb via de webshop een koekjessteker in de vorm van een jurk besteld en ik heb zelf al een grote steker in de vorm van een hartje, dat leek mij wel leuk als bedankje met onze initialen en trouwdatum erop. Ik heb al zitten neuzen bij de howto's en het decoreren van de koekjes leek mij wel te doen......en nu even kijken of het in praktijk ook zo gaat...hihihi! Ik kan niet wachten totdat ik mijn bestelling in huis heb. Als ik de koekjes af heb (en ze zijn een beetje toonbaar) dan plaats ik wel foto's hier op 't forum.

Ik ben gek op koken en bakken....tot nu toe heb ik alleen maar cake(jes) en appeltaarten gebakken....maar door deze site wil ik het ook wel wat groter aanpakken. Verder ben ik ook gek op mijn aanstaande, ons zoontje en onze twee honden!!! Ik hoop hier heel veel van jullie te leren en dan ga ik nu maar weer verder in de verschillende topic kijken!!!

groetjes Charlene

Re: nieuw en wil graag leren!

ben heel benieuwd!

heel veel succes met de voorbereidingen en na de bruiloft ga je vast lekker verder met bakken.

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

3

dat ga ik zeker doen!!!

groetjes Charlene

4

welkom hier, en tegen de tijd dat je gaat trouwen ben je zo verslaafd en geoefend dat je ook je eigen bruidstaart wil maken :D
Alles showen, ook als je er zelf misschien niet heel tevreden over bent, want je kan altijd tips opdoen hier.

Veel bakplezier, en taarten bakken, dit forum is verslavend

Alles goed???? nee 3 fout

5

het lijkt me ook heel gaaf om m'n eigen bruidstaart te maken....maar ik denk dat ik daar geen tijd voor heb....aangezien ik ook de bedankjes zelf wil maken (en dat zijn heel veel koekjes...:rolleyes: )

groetjes Charlene

6

hoi charlene,

van harte welkom op dit forum en laten zien hoor die koekjes.......heel veel bak plezier...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

7

bedankt!!

ik heb gisteren mijn tweede bestelling gedaan op de webshop....hihi en dat terwijl ik de eerste nog niet binnen heb....hahaha
ons zoontje is 19 feb jarig en dan probeer ik een piratentaart te maken......spannend *)

groetjes Charlene

8

Hallo Charlene (prachtige naam zeg!),

welkom op deze site en dit (tevens verslavende!!!) gezellige forum.

Ik kijk uit naar je piratentaart en je koekjes en wens je natuurlijk heel veel succes, maar vooral plezier bij de voorbereidingen van je huwelijk!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

9

Koenie schreef:

Hallo Charlene (prachtige naam zeg

bedankt :o

ik kijk er ook naar uit hihi!
vandaag heb ik weer wat materiaal ingeslagen en morgen ga ik naar een winkel in Zwolle om wat ingredienten te kopen om te oefenen :P
en het is idd een verslavende forum.....ik heb de virus al te pakken...hihi

groetjes Charlene