1

Onderwerp: Koenie: Ik heb niet stilgezeten hoor!!! :D

Voor Koenie die mij op een lange onderbreking van m'n gepostte taarten wees: ik heb niet stilgezeten, maar ik zat in het huis van m'n ouders (met de Alfa Romeo ja ;)) en ik kon daar m'n foto's niet uploaden. Dus even een inhaalslag. Ik doe het allemaal in 1 onderwerp, dat scheelt weer in hoop geklik in deze, toch al drukke, tijd :D ;)
Deze was voor m'n vriend toen we onze verjaardagen vierde. Hij wilde een Rudolph taart zei hij heel lang geleden toen ik het vroeg. Omdat hij wel een biertje lust en ook rookt kwam ik ineens op dit idee :)
Het was een appel cidertaart (Marlies' recept) met meringueschuim (Lara's recept).
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4DVDILFZ.jpg
Dit was de oud en nieuw taart voor gister. Weer gebakken in een geweldige siliconen bakvorm ;) :D cake met frambozenjam. Bewerkt met sparkle dust maar dat zie je weer niet :(
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GAWSMI87.jpg
En nog een brownie die ik had gebakken voor op m'n werk, overgoten met ganache. Ging totaal niet goed (onregelmatig!) maar hij was LEKKERRRRRRRRRRRRRR :9
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HTJWYH7I.jpg
Zo zie je maar weer... Toch nog wat productie hier :) ;)

Mijn website: Presentaart

2

Re: Koenie: Ik heb niet stilgezeten hoor!!! :D

Zo, je hebt inderdaad niet stilgezeten! Rudolph is hilarisch en geweldig goed geboetseerd :Y en je kerstster vind ik ook prachtig. De Brownie vind ik ook leuk met al die (open) sterrren :Y.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

3

En zo wordt een rednose nog veel rooier en langzaam pimpelpaars :D !
Je ster vind ik ook suuuuper, weer eens heel wat anders met die ingestanste decoraties en de sterren stralen je tegemoet op de donkerbruine taart!
Goed gedaan!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

Die rendiertjes!! Geweldig!! Die andere taarten zijn ook prachtig!! Gebruik je nou gewoon de snowflake cutter om die afdrukken te maken??

Je hart fluitsert, luister goed!

5

Irma schreef:

Die rendiertjes!! Geweldig!! Die andere taarten zijn ook prachtig!! Gebruik je nou gewoon de snowflake cutter om die afdrukken te maken??

Nee, die heb ik jammer genoeg niet. Ik heb een embosser van die snowflakes, daar heb ik het mee gedaan en toen met zilverpoeder, gemengd met sparkle dust, en goudpoeder met sparkle dust beschilderd (met alcohol).

6

vind je ster toch wel HET pronkstuk hoor!

7

Die ster is voor mij de topper!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

8

Je bent super druk geweest!! Prachtige taarten. Rudolph vind ik echt een toppertje! :D
En je oud ennieuwtaartje is ook al zo prachtig..en die brownie...jammie!! :9

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

9

Oh ik vind je rendierentaart erg leuk! En die ster, wauw!
Ja en ganache....... heerlijk!

10

Oooh, wat een leuke taarten!!
Ik ben ook helemaal weg van je stertaart!! Vind hem superchique! :Y
Echt super!

11

Zien er leuk uit zeg!!! Vind je ster heel bijzonder!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

12

heel erg mooi en rudolf ...GEWELDIG wat een vondst!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

13

Hihihi...

Nou eh: allereerst dan gefeliciteerd met jezelf en met Teo (zonder h) he!!!
Jij bent dus degene die achterover geleund met een biertje ligt te relaxen en Teo is die andere met de peuk EN het biertje... lekker stel ;) op een lekkere EN mooie taart!

De ganache brownie en de witte ster zijn allebei gaaf gemaakt.  Prachtig met die gekleurde sterren en de goud/zilveren !

Pfff... gelukkig... je bent er weer... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

14

En hoe was de combi van de appelcidertaart met het schuim?? Ben ik wel erg benieuwd naar.... Wel leuk gedaan met die rendieren en je stertaart is ook echt super!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

15

marlies schreef:

En hoe was de combi van de appelcidertaart met het schuim?? Ben ik wel erg benieuwd naar.... Wel leuk gedaan met die rendieren en je stertaart is ook echt super!!

Uuhm, eerlijk gezegd vond ik de appelcidertaart zelf niet zo heel lekker :o Maar ik houd niet zo van die smaak (heb wel een flink stuk gegeten hoor, maar vind gewone appeltaart lekkerder). Alle gasten vonden het w

16

Hihi... die rendiertjes.. echt heel leuk! Je ster is ook gaaf zeg!!

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

17

:lol: Die rendieren van je, ontzettend leuk gedaan. Tja die dieren werken ook hard en moeten ook even relaxen ;)

En je andere 2 taarten ook super geworden :thumb:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

18

Super taarten zeg :Y

19

die rendieren zijn gaaafff en je ster vind ike hct heel lief en je ganache taart ziet er leuk uit hoor!

20

Ik vind ze alle maal even mooi, super weer Macha, een lust voor het oog.
Gr Bettie

Veel taart plezier

21

Wat zien ze allemaal super lekker uit! En totaal verschillend! Erg mooi!

Groetjes Tweety!

22

Drinkende rendieren en dan sterretjes!!!! Ja, dat krijg je ervan! Grappig gedaan en echt, al je taarten zijn super!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."