Onderwerp: Koenie: Ik heb niet stilgezeten hoor!!! :D
Voor Koenie die mij op een lange onderbreking van m'n gepostte taarten wees: ik heb niet stilgezeten, maar ik zat in het huis van m'n ouders (met de Alfa Romeo ja
) en ik kon daar m'n foto's niet uploaden. Dus even een inhaalslag. Ik doe het allemaal in 1 onderwerp, dat scheelt weer in hoop geklik in deze, toch al drukke, tijd

Deze was voor m'n vriend toen we onze verjaardagen vierde. Hij wilde een Rudolph taart zei hij heel lang geleden toen ik het vroeg. Omdat hij wel een biertje lust en ook rookt kwam ik ineens op dit idee
Het was een appel cidertaart (Marlies' recept) met meringueschuim (Lara's recept).
Dit was de oud en nieuw taart voor gister. Weer gebakken in een geweldige siliconen bakvorm
cake met frambozenjam. Bewerkt met sparkle dust maar dat zie je weer niet 

En nog een brownie die ik had gebakken voor op m'n werk, overgoten met ganache. Ging totaal niet goed (onregelmatig!) maar hij was LEKKERRRRRRRRRRRRRR 

Zo zie je maar weer... Toch nog wat productie hier

en je kerstster vind ik ook prachtig. De Brownie vind ik ook leuk met al die (open) sterrren
Maar ik houd niet zo van die smaak (heb wel een flink stuk gegeten hoor, maar vind gewone appeltaart lekkerder). Alle gasten vonden het w
Die rendieren van je, ontzettend leuk gedaan. Tja die dieren werken ook hard en moeten ook even relaxen