Onderwerp: Voor mijn zoontje zijn 1e verjaardag
N ij n tje was de bedoeling. Uberhaupt een leuke taart was de bedoeling. Maar ik had het natuurlijk (weer) niet goed genoeg voorbereid.
Het witte konijn is door mijn man geboetseerd, anders had er helemaal geen konijn op de taart gestaan. Tijdgebrek. Wie had er nou laatst een klok van haar dochter gekregen met meer uren erop
. Bij deze bestel ik er eentje bij jou Iris
Ik vind het konijn niet geslaagd, en dan zeg ik het nog netjes, maar je moet toch wat. En de visite vond het geweldig!
Wat ik wel helemaal geweldig vond was het minitaartje bovenop. Nou ja, er zijn gekken en gekken 
De onderste taart is leeg gebleven vanwege hetzelfde tijdgebrek. Daar hadden ballonnen en pakjes op gemoeten of iets anders leuks.
Het rood is op de foto wel mooi rood geworden! Dit is het rood waarover ik op het forum advies vroeg omdat de poinsettia oranje werd
. Zo op de foto ziet het er wel goed uit.
De blauwe is gewoon mooi blauw, ook met dank aan het forum. Ik had namelijk aan Lara gevraagd welke kleur zij had gebruikt voor haar engeltjestaart, en dit is dus precies de goede kleur!!!!! Ik was er helemaal blij mee.
Alleen wilde iedereen eerst de rode taart eten... het oog wil blijkbaar ook wat 
De rode was gevuld met aardbeienmousse, aardbeienjam en lemon curd.
De blauwe was gevuld met bokkepootjescreme, kersenjam en amarenen.
Nou... nadat jullie dit hele lulverhaal hebben moeten aanlezen... komt hier dan eindelijk de taart:
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep
Wat een leuke taart geworden. Ik vind de kleuren combi erg mooi geworden. En wat een leuk konijntje !!! Ik vind hem er goed op lijken, je boft wel he met zo'n man die het maar even voor je boetseerd