1

Onderwerp: Voor mijn zoontje zijn 1e verjaardag

N ij n tje was de bedoeling. Uberhaupt een leuke taart was de bedoeling. Maar ik had het natuurlijk (weer) niet goed genoeg voorbereid.

Het witte konijn is door mijn man geboetseerd, anders had er helemaal geen konijn op de taart gestaan. Tijdgebrek. Wie had er nou laatst een klok van haar dochter gekregen met meer uren erop :D . Bij deze bestel ik er eentje bij jou Iris :lol:
Ik vind het konijn niet geslaagd, en dan zeg ik het nog netjes, maar je moet toch wat. En de visite vond het geweldig!

Wat ik wel helemaal geweldig vond was het minitaartje bovenop. Nou ja, er zijn gekken en gekken :D

De onderste taart is leeg gebleven vanwege hetzelfde tijdgebrek. Daar hadden ballonnen en pakjes op gemoeten of iets anders leuks.
Het rood is op de foto wel mooi rood geworden! Dit is het rood waarover ik op het forum advies vroeg omdat de poinsettia oranje werd :s . Zo op de foto ziet het er wel goed uit.

De blauwe is gewoon mooi blauw, ook met dank aan het forum. Ik had namelijk aan Lara gevraagd welke kleur zij had gebruikt voor haar engeltjestaart, en dit is dus precies de goede kleur!!!!! Ik was er helemaal blij mee.

Alleen wilde iedereen eerst de rode taart eten... het oog wil blijkbaar ook wat :)

De rode was gevuld met aardbeienmousse, aardbeienjam en lemon curd.
De blauwe was gevuld met bokkepootjescreme, kersenjam en amarenen.

Nou... nadat jullie dit hele lulverhaal hebben moeten aanlezen... komt hier dan eindelijk de taart:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IKA44XX8.jpg

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

2

Re: Voor mijn zoontje zijn 1e verjaardag

Gefeliciteerd met je zoontje!! 1 jaar ...poohpooh...ohnee, Nijntje! Wat vond de jarige er zelf van?? Je kon hem moeilijk vertellen dat t konijn was weggelopen toch? Dan had hij Flappie moeten heten....
Ik vind hem leuk en vind je kleuren idd erg mooi!!

Je hart fluitsert, luister goed!

3

Haha, en na dat hele verhaal, vind ik hem nog steeds mooi!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

4

gefeliciteerd met je kleine vent.
En een heel leuk taartje en knap geboetseerd van je man (als ik de mijne een klomp marsepein in zn hand geeft is het binnen no time op.....:lol: )

Alles goed???? nee 3 fout

5

Gefeliciteerd met je zoontje. Na je verhaal had ik eerlijk gezegd een lelijke taart verwacht,maar wat schetst mijn verbazing......hij is hartstikke mooi ! en dat meen ik echt.

6

whahaha kletskous....vind hem wel leuk,en super dat je man heeft geholpen ...zie ik de mijne echt niet doen...:s

Webshop- Workshops Winsum/ Groningen
www.juffrouwtaartshop.nl

7

ow ja ook nog gefeliciteerd...ben beetje kippig

Webshop- Workshops Winsum/ Groningen
www.juffrouwtaartshop.nl

8

lune schreef:

als ik de mijne een klomp marsepein in zn hand geeft is het binnen no time op.....:lol:

Dat geldt hier precies zo... maar N ij n is van fondant :lol: (en daar houdt hij niet van :D)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

9

Ik had ook een andere taart verwacht, deze is gewoon heel erg LEUK!!

Nog gefeliciteerd, ik zou willen dat ik 4 maanden geleden dit al had gekunt, dan hadden we geen bakkerstaart gehad, maar ook zo'n geweldige nijnjte taart.

Het minitaartje is echt leuk!

10

van harte gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van je zoontje...wat een mijlpaal he...
ik heb ook een poging tot dat konijn gedaan maar dat valt helemaal niet mee...

deze taart zit er super uit.......die blauw heb ik ook...mooi he....en je letters zijn helemaal geweldig...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

11

Supertaart, en ik vind het juist geweldig dat je man dit KoNijntje heeft gemaakt!

In elk taartje dat je zelf maakt zit een stukje liefde, en hoeveel liefde zit er in jouw verjaardags taart als ie is gemaakt door je moeder

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

12

Whaha na dit hele verhaal nog steeds  een geweldige taart

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

13

En ja hoor daar is je taart EINDELIJK :thumb: Wat een leuke taart geworden. Ik vind de kleuren combi erg mooi geworden. En wat een leuk konijntje !!! Ik vind hem er goed op lijken, je boft wel he met zo'n man die het maar even voor je boetseerd :lol:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

14

wat een leuke kleuren! en die funky tappits maken het helemaal af!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

15

Ik vind dat hij zich toch nog goed heeft gered,hij wilde alleen maar helpen toch?
Ze bedoelen het goed,die mannen.
Gefeliciteerd met je zoon.

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

16

Hij is leuk, zeker dat minitaartje en de lettes! Van harte gefeliciTAART!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

17

Wat een liefie!! mooi gedaan!!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

18

Nou ik vind het een super taart geworden. Heel mooi strak, lekkere vulling! En tja.. nijn, die heeft gewoon een beetje veel taart op, dus die is wat aan de dikke kant :)

19

Taart is leuk geworden hoor, je verhaal is herkenbaar, ik had bijv. wel kersttaart voor andere maar niet voor ons zelf.
Jolanda

www.sweetsugarpies.com kijk ook eens op mijn site

20

Desalniettemin vind ik het een hele leuke taart geworden, en Knijntje dat is de kunstzinnige uitvoering ervan. :Y

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

21

Gefeliciteerd met je zoontje! Ik vindt de taart wel leuk hoor!

Groetjes Tweety!

22

Ik vind 'm leuk met z'n knalkleuren!!!!!

Het taartje bovenop is inderdaad lieffff... en de vullingen overheerlijk!

Enne... de klok komt eraan hoor! :Y ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

23

Met dit Konijn krijg je in ieder geval geen gedoe met de Bruna-rechten, maar leuk is 'ie wel! En al had je misschien een andere decoratie in gedachten, ik vind 'm zo ook leuk en mis eigenlijk niks!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"