1

Onderwerp: Ajax met strik

Hoi allemaal,

Vandaag van mij nog een paar taartjes zo op de valreep naar het nieuwe jaar. Mijn neefje is jarig vandaag en mijn schoonzus had gevraagd of ik een taartje wilde maken voor zijn verjaardag. Dan wel een van Ajax.
Tja ik heb op het forum genoeg voorbeelden gezien dus dat moest wel lukken.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-S4F7SDSQ.jpg
Toen ik klaar was kwam ik er achter dat de onderplaat waar ik de taart op had gemaakt op zijn kop zat. :grr: Gelukkig had de jarige dit niet door.
Deze uitvoering hadden ze dus niet verwacht.  "Ik dacht rood met wit en de tekst Ajax" zei mijn schoonzus, "dit is veel mooier".  En toen mijn neefje de taart zag en de kaarsjes had uitgeblazen kreeg ik een dikke knuffel van hem. Een mooier compliment kan je niet krijgen toch!

Ook voor zijn zus (7 jan pas jarig maar dat werd nu ook gelijk gevierd) een taartje gemaakt omdat ik graag wilde proberen een strik te maken. Natuurlijk te laat begonnen en de icing was niet de goede kleur (paars ipv oudroze) dus het geheel was wat wankel. Toch vond ik hem voor een eerste strik wel goed gelukt.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XWWOTPSQ.jpg

Allemaal een goede jaarwisseling en veel geluk wijsheid gezondheid en bak plezier in 2008!!

Groeten Edith

Oja voor de vullingen bijna vergeten:
Ajax: aardbeienmousse van Koenie (uit de vriezer ging prima) en aardbeienjam
Strik: mascarpone met aardbeienjam en een laag aardbeienjam + omdat hij zo hoog was nog een klein laagje mascarpone met jam.

2

Re: Ajax met strik

Ik krijg het als Feyenoorder bijna niet uit mijn bek... Maar hij ziet er waanzinnig strak uit!
En ik vind die paarse kleuren juist heel erg mooi!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

3

Heel mooi!! Allebei!!

Je hart fluitsert, luister goed!

4

ik las de titel en dacht........een ajaxtaart met strik......hoe heeft ze dat gedaan, dat moet ik zien.
Het zijn 2 supertaarten geworden en die knuffel heb je verdient

Alles goed???? nee 3 fout

5

was een mooie taarten...hahaha Petra ik dacht precies hetzelfde.....een Ajax taart met een strik..die moet ik zien....maar ze zijn prachtig hoor....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

6

Vooral de tweede is heel leuk,tja de eerste ben wel geen ajax fan maar ondanks dat is hij wel goed gelukt,het gaat om de jarige toch?

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

7

Ik dacht hetzelfde al Petra, vond het al een rare combi. Nu zie ik wat je bedoelt en is het wel een mooie combi :)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

8

Wow wat leuke taarten zeg! En die knuffel, daar doe je het voor toch?

Groetjes Tweety!

2 hele mooie taarten!!!
Ik vind de kleur van de strik taart prachtig!!!

10

Leuk, mooi, lekker gevuld en helemaal strak!!!

Knap stukkie werk hoor!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

11

Zien er fraai uit. Wat een strak logo!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

12

Tja..Feyenoord zou hier toch beter in de smaak hebben gevallen, maar hij is super mooi geworden!! Netjes gepuzzeld!!
En die strik...prachtig gemaakt! mooie kleur...roze ;)

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!