1 Laatst bewerkt door sarina (27-12-2007 16:38)

Onderwerp: wel of niet invriezen?

Even een vraagje. Ik denk dat deze al heel vaak is gesteld. Ik heb van de week mijn eerste taartje gemaakt en ben helemaal enthousiast. Nu wilde ik er een voor zondag maken. Ik zou het biscuit dan morgen maken en zaterdag vullen en decoreren. Nu was ik vandaag zo enthousiast dat ik vandaag een kleiner taartje heb geprobeerd en het kapsel is goed gelukt! Moet ik het kapsel invriezen of kan ik de taart morgen vullen en decoreren. De vulling is viervruchten jam en chocoladegenache. Wat kan ik het beste doen?

Gr Sarina

2

Re: wel of niet invriezen?

ik gooi altijd mijn kapsels in de vriezer, zelfs voor 1 nachtje, vind ik lekkerder, maar anders kan hij goed verpakt in plastic gerust een paar dagen bewaard worden

Alles goed???? nee 3 fout

3

ik gooi altijd mijn kapsels in de vriezer, zelfs voor 1 nachtje, vind ik lekkerder, maar anders kan hij goed verpakt in plastic gerust een paar dagen bewaard worden

4

hee, ik zie dubbel..............

5 Laatst bewerkt door Pooh (27-12-2007 18:10)

Ik ook........

Ik gooi ze alleen in de vriezer als ik ze voorlopig niet nodig heb. Als je hem nu goed verpakt, dat ie niet te veel uitdroogt, zo bewaren. dan kan je zaterdag vullen en decoreren.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Bedankt voor de tips!! Ik heb hem in de vriezer gedaan. Ik wil er morgen weer eentje bakken en een andere vorm proberen dus dan gebruik ik die voor zondag en dan heb ik er altijd nog eentje in de vriezer.
Echt handig dit forum! Ik ben een beginner en dat zijn de tips altijd welkom.

Gr Sarina