Onderwerp: Ook hier nog wat kerst taartjes. Ik vind frosty erg leuk. :D
Allereerst weeral alle complimenten voor de overload aan taarten die jullie maken. de ene nog mooier dan de andere. 
Daarnaast wil ik nog even zeggen dat ik het zo leuk vind dat mijn taarten toch wel tot inspiratie dienen voor anderen, ik zie veel spelende kindertjes in de sneeuw en veel hertjes voorbij komen. Ben er best groos op dat mijn taarten inspirerend schijnen te werken.

Ook ik heb nog even 3 taartjes gemaakt.
Deze heb ik gemaakt voor 1e kerstdag, dan zijn we bij mijn schoonouders en het is dus niet zo'n groot taartje.
ja, ook hier een hertje. (hihi, had er nog een stuk of 6 liggen, dacht nu moet er maar weer eens een de taart halen.
)
Gevuld met aardbeienjam, creme en chocoladestukjes.
De tweede is voor tweede kerstdag, die vieren we met vrienden. Deze vind ik zelf erg leuk geworden en was heel leuk om te maken. 

1 laag is gevuld met kersenjam, creme en stukjes chocolade en de andere met abricozenjam en creme met stukjes chocolade.
De laatste was een taart voor ijn moeder die dit jaar haar kerst elders viert. Ze wilde best wel een taartje mee, dus voor haar het kerststalletje.
Gevuld met abricozenjam en mandarijntjes, creme en chocolade.
FIJNE DAGEN ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wendy, ik vind ze in een woord prachtig.