1 Laatst bewerkt door wendy (25-12-2007 01:38)

Onderwerp: Ook hier nog wat kerst taartjes. Ik vind frosty erg leuk. :D

Allereerst weeral alle complimenten voor de overload aan taarten die jullie maken. de ene nog mooier dan de andere. :Y

Daarnaast wil ik nog even zeggen dat ik het zo leuk vind dat mijn taarten toch wel tot inspiratie dienen voor anderen, ik zie veel spelende kindertjes in de sneeuw en veel hertjes voorbij komen. Ben er best groos op dat mijn taarten inspirerend schijnen te werken. :O :D

Ook ik heb nog even 3 taartjes gemaakt.
Deze heb ik gemaakt voor 1e kerstdag, dan zijn we bij mijn schoonouders en het is dus niet zo'n groot taartje.
ja, ook hier een hertje. (hihi, had er nog een stuk of 6 liggen, dacht nu moet er maar weer eens een de taart halen. ;) :lol: )
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MMGJD6AP.jpg
Gevuld met aardbeienjam, creme en chocoladestukjes.

De tweede is voor tweede kerstdag, die vieren we met vrienden. Deze vind ik zelf erg leuk geworden en was heel leuk om te maken. :Y
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MAVVAPJB.jpg
1 laag is gevuld met kersenjam, creme en stukjes chocolade en de andere met abricozenjam en creme met stukjes chocolade.

De laatste was een taart voor ijn moeder die dit jaar haar kerst elders viert. Ze wilde best wel een taartje mee, dus voor haar het kerststalletje.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DDKA4GLO.jpg
Gevuld met  abricozenjam en mandarijntjes, creme en chocolade.

FIJNE DAGEN ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Re: Ook hier nog wat kerst taartjes. Ik vind frosty erg leuk. :D

Wauw Wendy wat een super creaties weer. Vooral de sneeuwman is helemaal te gek! Maar natuurlijk ook de schattige bambi en het kerststalletje is waanzinnig.
Jij ook fijne dagen!

Life is uncertain... do the wud first! ;)

jemig wendy wat super!
die sneeuwpop is echt super gaaf zeg!
de rest ook wouwwwwwwwwwww

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

4 Laatst bewerkt door lune (25-12-2007 08:59)

t werd een latertje zo te zien :D
het zijn weer supertaarten, de sneeuwman is supergaaf (hoeveel vrienden komen er wel niet) (ik vraag me ook stiekum af hoe groot je koelkast is :lol: )en het stalletje, helemaal geweldig, en bambi blijft erg leuk, ongeacht op welke taartcreatie hij terechtkomt.

En ja je taarten zijn een inspiratie voor velen van ons, t zijn dan ook weer altijd plaatjes, tot in de details uitgewerkt, er staan er bij mij in ieder geval een hoop opgeslagen van jou in mn map favoriete taarten :Y

Vrolijk Kerstfeest

Alles goed???? nee 3 fout

5

Jeetje Wendy, wat prachtig zijn ze geworden. Ik vind die sneeuwpop echt SUPER ,die ben ik niet eerder tegen gekomen. Eigenlijk ze allemaal ontzettend gaaf :lol:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

6

Wauwwie ze zien er weer mega super Wendy uit zeg!!!!!!
Helemaal top,als 2008 voor jou wordt zoals je taarten zit je gebakken :D :D

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

7

drie heerlijke prachtige wendy taarten! zal weer voor inspiratie voor volgende kerst dienen dan :D:D

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

8

Oooooo :think: Wendy, ik vind ze in een woord prachtig.
Het Hertje is super lief en de Sneeuwman is GEWELDIG!!!! :thumb:
Ik vind hem zo geweldig dat ik gelijk maar zo brutaal  :O ben om te vragen of ik hem (althans probeer) voor de verjaardag van mijn jongste zoon (1 januari) na zou mogen maken. Het is bij hun op school (speciaal onderwijs) altijd de gewoonte dat ze op een lekkere en vooral mooie/leuke taart trakteren. Nou ik kan geen mooiere/leuke taart bedenken hoor. Dus als je het goed vindt......
Alleen....uhh hoe blijft die neus zo zitten??

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

9

wat een gave taarten

10

wat een super gave taarten weer.
Je bent op zeker een inspiratie voor ons.

Fijne dagen.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

11

Kaatje E. schreef:

Ik vind hem zo geweldig dat ik gelijk maar zo brutaal  :O ben om te vragen of ik hem (althans probeer) voor de verjaardag van mijn jongste zoon (1 januari) na zou mogen maken. Het is bij hun op school (speciaal onderwijs) altijd de gewoonte dat ze op een lekkere en vooral mooie/leuke taart trakteren. Nou ik kan geen mooiere/leuke taart bedenken hoor. Dus als je het goed vindt......

Met een flinke stok. :D
Hihi, ja gewoon een sate prikker die bijna de hele breedte van de taart heeft. Dan heb je geen hefboom effect. Je kunt er natuurlijk ook een chocostic voor gebruiken, maar die had ik niet in huis.
Enne, tuurlijk mag je hem maken. Tipje, voor de gemberkoekmannetjes, gewoon een koekjes uitsteker gebruiken.
Maare, kaatje, waar laat je nou een strik h

12

gaAF wendy idd.erg inspirerend,ik zit vaak genoeg ff in je album te neuzen...een beetje van mezelf en een beetje van wendy hihi
ik vind het hertje echt superleuk,vooral die bruine kleur erbij in de sneeuw....

krijgen we nog een how to van het hertje?
groetjes ikke
en fijne feestdagen

Webshop- Workshops Winsum/ Groningen
www.juffrouwtaartshop.nl

13

lune schreef:

t werd een latertje zo te zien :D
het zijn weer supertaarten, de sneeuwman is supergaaf (hoeveel vrienden komen er wel niet) (ik vraag me ook stiekum af hoe groot je koelkast is :lol: )
Vrolijk Kerstfeest

Hihi, we zijn met 6 volwassenen en 4 kinderen. :lol:
Ach, ik wilde deze taart zoooo graag maken, dan maar teveel taart.  :D
Hij is trouwens niet zo groot hoor. De onderste taart was 20 cm, de middelste 15 en het hoofd maar 10 cm. De hoed is ook van taart.

Enne, ik zet mijn taarten gewoon niet in de koelkast, zeker niet in de winter. :)
Op mijn zolder is de verwarming uit en is het flink koud, koud zat voor taart hoor. :D
De koelkast is wel al besteld voor op zolder, want ik vind het niet fijn in de gewone koelkast. Dan moet de stand te laag voor de gewone spullen.

Bedankt voor de complimenten. :D

14

wendy schreef:
Kaatje E. schreef:

Met een flinke stok. :D
Hihi, ja gewoon een sate prikker die bijna de hele breedte van de taart heeft. Dan heb je geen hefboom effect. Je kunt er natuurlijk ook een chocostic voor gebruiken, maar die had ik niet in huis.
Enne, tuurlijk mag je hem maken. Tipje, voor de gemberkoekmannetjes, gewoon een koekjes uitsteker gebruiken.

Mijn website: Presentaart

15

wwwwaaaauuuuwww wat een leuke taarten.

helemaal geweldig.

die sneeuw man vindt ik het leukst.

groetjes marlies

16

Jeeej! Weer een wendy, mijn kerst is goed :) Wat een prachtige taarten weer! Die sneeuwpop, zo origineel!

17

wendy schreef:

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

18

MOOI !!!! Alledrie weer prachtig zeg.......jeetje mina

Fijne dagen !!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

19

Wauwwww wauuwww wauuuw.....prachtig mooi gedaan allemaal weer!!!!
Dat worden hele fijne dagen met zulke mooie taarten!!!
Schitterend!!!

Groetjes van Jette

20

Waauw Wendy wat een schatjes zeg. Mooi gemaakt :thumb: en fijne dagen

21

Zo die zijn weer allemaal ontzettend goed gelukt echte Wendy's weer!
Tof dat je het leuk vind dat we je als inspiratie gebruiken je maakt ook zulke mooie dingen!
De sneewmantaart vind ik helemaal geweldig zal goed in de smaak vallen en snap helemaal dat ie super was om te maken geeft snel resultaat zeker?
Een fijne gezellige en smakelijke kerst!

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

22

Oh wat een plaatjes zijn het weer en inderdaad Frosty is TOP!! En Bambi, tja die is op iedere taart altijd een plaatje, ook prachtig afgewerkt die taart, leuk ook dat bruin, baal nu dat ik mijn bambi al gebruikt hebt, want ik wilde voor morgen een chocoladetaart maken, had ie dus ook mooi op gepast!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

23

Prachtige taarten weer Wendy !

24

Jeetje... werkelijk alledrie helemaal super!!!
Heb weer leuke ideetjes opgedaan :P

25

wat een super taarten weer zeg...ik vind je sneeuwman zooooooooo gaaf....en je kerststalletje natuurlijk ook geweldig en je hertje...ja alles eigenlijk...en wat inspirerend betreft...mijn wintertafereeltje ga ik zo plaatsen......

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

Berichten [ 1 tot 25 van 62 ]

Pagina's 1 2 3 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ook hier nog wat kerst taartjes. Ik vind frosty erg leuk. :D