Onderwerp: Bloed, zweet en Bob de Bouwer....
Onze middelste werd afgelopen donderdag drie en is helemaal idolaat van Bob de Bouwer. Man oh man oh man, dat die Bob die alles kan maken zelf zo'n ellende zou worden om te maken had ik niet verwacht!! Wel weer heel veel geleerd maar goed, das de enige troost
Ik wilde een plaatje namaken met bakstenen maar meeeeeeeeen wat is het lastig om rechthoekjes te maken van elastisch materiaal... Uiteindelijk maar bakstenen getekend en gewoon een rand om de onderkant. Tip van de dag, luister niet naar je man die niet zo van botercreme houdt waardoor je je kapsel met TE weinig botercreme insmeert en de boel voor geen meter plakt!!!!!! Door alle tegenslagen had ik te weinig geduld voor tappits en heb ik choco lettertjes gebruikt... Helaas zaten er maar twee A's in dus Lukas 3 jaar is gereduceerd tot Lukas 3.... :-) Oh ja, dat overhemd doe ik ook niet weer :-) Genoeg gekletst dit is em geworden.

Biscuit gevuld met aardbeienvlaaivulling en afgesmeerd met citroenbotercreme en abrikozen jam, bekleed met mmf.
groetjes,
Dorieke