1

Onderwerp: Bloed, zweet en Bob de Bouwer....

Onze middelste werd afgelopen donderdag drie en is helemaal idolaat van Bob de Bouwer. Man oh man oh man, dat die Bob die alles kan maken zelf zo'n ellende zou worden om te maken had ik niet verwacht!! Wel weer heel veel geleerd maar goed, das de enige troost ;-) Ik wilde een plaatje namaken met bakstenen maar meeeeeeeeen wat is het lastig om rechthoekjes te maken van elastisch materiaal... Uiteindelijk maar bakstenen getekend en gewoon een rand om de onderkant. Tip van de dag, luister niet naar je man die niet zo van botercreme houdt waardoor je je kapsel met TE weinig botercreme insmeert en de boel voor geen meter plakt!!!!!! Door alle tegenslagen had ik te weinig geduld voor tappits en heb ik choco lettertjes gebruikt... Helaas zaten er maar twee A's in dus Lukas 3 jaar is gereduceerd tot Lukas 3.... :-)  Oh ja, dat overhemd doe ik ook niet weer :-) Genoeg gekletst dit is em geworden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BLERJC4B.jpg

Biscuit gevuld met aardbeienvlaaivulling en afgesmeerd met citroenbotercreme en abrikozen jam, bekleed met mmf.

groetjes,

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

2

Re: Bloed, zweet en Bob de Bouwer....

Ik vind hem super hoor! Juist mooi die bakstenen zo. :Y

3

Oef Dorieke... ondanks de narigheid die van je verhaal afdruipt... ;) ... vind ik het toch een keigave taart geworden!

Ik vind die getekende bakstenen wel wat hebben juist! Nog gefeliciteerd met Lukas z'n 3e verjaardag he! ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Hij is wel heel leuk en herkenbaar!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

5

gefeliciteerd met je kleine grote vent enneh ik zie niks van alle decoratieproblemen, het is een supertaart geworden enneh mannen? moet je aan Koenie vragen hoe je vanillevla gebruikt :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

6

Hij is erg mooi geworden!! En zie, alles komt altijd wel weer goed! Ik zie geen foutjes hoor... ;)

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

7

leuk!
Ik ga ook een bob de bouwer maken 9 Januari voor mijn zoontje maar nu ik jou verhaal lees weet ik eht niet zo meer hoor! haha
ik vind hem prachtig

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

8

mooi! echt goed gelukt, dat puzzelprentje. en dat overhemd, tja, dat hoort er gewoon bij h

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

9

Ik vind het resultaat mooi hoor, de ellende is er niet van af te zien. Die stenen vind ik juist erg mooi zo!

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

10

en hij is super geworden!!!!!!
vind hem goed gelukt en het abstrakte muurtje heeft een leuk contrast met bob!
groet corinne

Groet Corinne

11

Ondanks al je tegenslagen is hij toch erg goed gelukt hoor!!

Gefeliciteerd nog met je zoontje!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

12

Gefeliciteerd met je kleine, al grote, man!! En je Bob is errug mooi geworden hoor, en ja dat drama met dat shirt en die stenen ken ik ook ;) :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

13

Hij is wel schitterend geworden!!! En tja, de botercreme verslaving van je man herken ik wel (in mijn geval is dat onze zoon :)
Gefeliciteerd met je zoon!

14

Netjes gedaan! Ziet er mooi uit, de baksteentjes vind ik erg leuk!

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl