Onderwerp: spuitzakken
welke spuitzakken moet ik hebben? Want die ik nu heb schueren bij het minste geringste aan druk kapot..grrrrrr!
gr. Isabel
http://lovebelscakes.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » spuitzakken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
welke spuitzakken moet ik hebben? Want die ik nu heb schueren bij het minste geringste aan druk kapot..grrrrrr!
gr. Isabel
eentje van stof...of van wilton? die scheuren niet. zijn wel duurder, maar die van stof zijn herbruikbaar, scheelt weer.
groet corinne
Waar zijn ze te koop, ga ik ze gelijk halen!
gr. Isabel
Ik heb de mijne bij Planet Cake vandaan in Rotterdam, maar ik heb een beetje een hekel aan het schoonmaken van spuitzakken, dus ik heb de laatste keer bij de Zegro snoepzakken meegenomen, ook handig om mijn botercreme in te bewaren in de koelkast en na gebruik, hopla, de vuilnisbak in!
Ik gebruik ook wegwerpsnoepzakken en dat gaat heel goed, wel lekkere zachte botercreme gebruiken, goed laten ontdooien!
Nou de botercrem is het probleem niet, die spuit echt super...eerder de medium icing...ik houdt mijn hart vast als de icing nog stugger is!
Ik zou gewoon een goede nylon zak kopen, die bij elke betere kookwinkel te krijgen is. Gaat lang mee en lekt niet
Als je toch snoepzakken hebt, doe er dan 2 over elkaar heen, is wat steviger. Desnoods 3 als je het echt niet vertrouwt.
bedankt allemaal, wat een fijn forum is dit toch! ga gelijk naar zijn spuitzak kijken....
gr.isabel
ik gebruik eigenlijk alleen maar snoepzakken.....geweldig...en geen afwas..
Of de snoepwinkel.
hoorde van mijn moeder al dat de hanos best goede zakken heeft, in 2 kleuren eentje voor hartig en eentje voor zoet...dus ws gaan we die maar eens proberen.
gr isabel
Isabel, dat zijn wegwerpspuitzakken, vast ook goed, maar wel weer een stuk duurder dan de snoepzakken!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » spuitzakken